Tegenwoordig speel ik niet vaak spellen meer en ben ik meestal een shooter type zoals bf1942 maar deze sprak me echt aan en heb op de release datum zitten wachten.
Een week geleden heb ik hem maar via amazon uk besteld via express want ik moest en zou hem hebben...
Het koste wel wat maar daar kreeg ik ook wat voor terug... jeez wat een verslavend spel is dit echt top.
Ik heb geen ervaringen met de vorige x reeks maar hier is hoe x3 bij mij begon.
Dag 1
Ik starte met normal mode... dat frustreerde mij al gelijk omdat ik gelijk doorging met missies. Na het lezen ben ik begonnen met quick mode.
Ik start in mijne buster.. die verkoop ik direct.. aangezien ik op het begin echt gefrustreerd raakte van alle mogelijk heden resource products. ben ik alles op mijn 2e computers (heb 2 comp langs elkaar) in notepad de resource products en prijzen per sector gaan noteren. Al snel kreeg ik een idee van de prijzen en producten.
Toen heb ik maar even de sector map op de 2e comp erbij gepakt om het me wat makkelijker te maken. De eerste uurtjes verlopen echt frustrerend en ik denk elke keer waar ben ik aan begonnen. Ore, energy al die dingen leveren me te weinig op.
Maar na 1 dag spelen heb ik toch een miljoen te pakken. Ipv van direct een factory te kopen ga ik voor het universal trading.
dag2
Ik koop 2 mercuries en gooi ze vol met upgrades. Ik koop de jumpdrives voor ze in home light bij terracorp hq en daar koop ik ook de Trading command ext3 voor ze.
En ze beginnen met sector trading. Al snel kan ik er eentje ervan een universal trader maken door hem een 25mj shield te geven die ik koop in cloubase southwest.
dag3
Een paar uurkes tijd dus maar traden. Al snel heb ik een hoger rank en kom ik tot de ontdekking dat nav sats en fighter drones mij veel opleveren.
dag4