omdat in de handleiding staat dat ik hem op
www.egosoft.com/x3/register kan registreren. Maar dat blijkt ook al fout te zijn. De fouten zitten overal in het spel en daarom die haat. Heb ik een spelletje gekocht lekt het aan alle kanten en ziet het ten 2e er veels te goedkoop uit. Behalve dan die modellen die ze gekocht hebben van een speciale design bedrijfje die zien er allemaal wel mooi uit maar naast die modellen van hunzelf ken je er bijna misselijk van worden.
Hou in de gaten dat deze mensen die het maken rond de 30 euro per spel kunnen opstrijken dus dan mag je wel verwachten dat het spelletje gewoon naar behoren werkt.
Niet om het 1 of ander maar het lijkt wel of elk spelletje die vanuit duitsland komt gewoon weg altijd klote is uitgewerkt. Wel hebben ze allemaal goed uitgedachte concepten maar de uitwerking valt altijd vies tegen. Zo had ik een spel Soldner, gave shit maar slecht uitgewerkt. Zon strategie spelletje waar ze ook een rpg in hadden gestopt (ben ff de naam kwijt ervan) was ook enorm goed maar precies hetzelfde verhaal.
Nu x3 weer, vond ik x2 toch beter uitgewerkt daar had ik tenminste niet zoveel te klagen.
En ik heb x3 gekocht omdat ik van de genre hou en het is een empire building game. 2 dingen waar ik wel wat tijd aan zou willen besteden.