Waar is het de beste en het snelste x3 bestellen/kopen??? (incl. poll)

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Waar is het de beste x3 bestellen/kopen??? andere antwoorden graag via reply

BOL.com
3
14%
EGOSOFT.com
5
23%
Gewoon in de winkel zoals free record shop
11
50%
Ergens anders in NL/EU
3
14%

Total votes: 22

indolicious

Waar is het de beste en het snelste x3 bestellen/kopen??? (incl. poll)

Post by indolicious »

Ik heb geprobeerd x3 te bestellen bij bol.com. Ze zeiden dat ze hem op voorraaad hadden liggen maar ik werd echter een oor aangenaaid toen x3 na datum nog steeds niet op me deurmad lag. Nu moet ik een week wachten en hopen dat ik hem op de 28e kan spacen. Ga je bol.com bellen voor 15 cent per minuut dan krijg je alleen het antwoord dat de website nauwkeurig is en dat het 100% zou moeten kloppen met de aangegeven datum, maar ja ik had het kunnen weten dat het bull was en ik moet hatelijk wachten omdat de status van het leveringsdatum nu netjes in plaats van binnen "2-4 werkdagen" op "niet op voorraad" is veranderd.
Ik had een adresje van een concurent van bol.com maar die is na 1 belletje van mij snel van het internet eraf gehaald. Wats geburt???
Is mij bestelling voor me neus weggekaapt door bijvoorbeeld iemand anders die toevallig later dan mij bestelde of is de release datum sinds kort veranderd???

Mijn vraag is Cancellen, bij egosoft bestellen of weet iemand anders een leuk internet adresje voor me waar je het voor goedkoper kan krijgen of misschien met wat extra's zoals zo'n x3 t-shirt of stripboek??
Last edited by indolicious on Sun, 23. Oct 05, 01:54, edited 1 time in total.

Post by Deleted User »

:evil:
Last edited by Deleted User on Tue, 27. Dec 05, 22:33, edited 1 time in total.
meneer123
x3tc

Post by meneer123 »

Ik denk dat X3 alleen bij Bol en Dynabyte verkrijgbaar zal zijn, zoals ook X2 was. Dynabyte geeft alleen een release datum aan van 15 november, maar ze zullen hem waarschijnlijk wel op of kort na de release krijgen. Ook is hij daar het goedkoopst, maar de prijs op de website zal waarschijnlijk niet kloppen, maar met een klantenkaart krijg je wel 10% korting.

Ik haal hem waarschijnlijk bij de Dynabyte dus, maar ik pre-order hem niet, even afwachten wat de prijs daar uiteindelijk wordt en wanneer ze hem echt krijgen.
Last edited by meneer123 on Sat, 22. Oct 05, 19:13, edited 1 time in total.
indolicious

Post by indolicious »

Hoe zit dat met het bestellen bij EGOSOFT.com in duitsland gaat dat lekker snel? Dan krijg je ook zo'n mooi stripboekje erbij over het X universe. Of via ebgames.com in amerika dan krijg je zon t-shirtje.

In nederland:
Dynabyte is ok maar alleen zo duur in prijsverschil met alles dat ze verkopen vooral in verschil met andere zaken zoals zelfs de duurdere bijv. mycom.
Bol.com is een stel vraagtekens voor mij, maar das altijd hetzelfde met bol.com. Je ken nooit een dag vrij nemen van werk om thuis te blijven voor een pakketje van hun, heel irri.

En Mediamarkt, freerecordshop etc. hebben lijkt wel allemaal nog nooit gehoord van x3.

Dus geduld dan maar, iets waar ik erg slecht in ben :evil:
Last edited by indolicious on Sun, 23. Oct 05, 01:52, edited 2 times in total.

Post by Deleted User »

Wel vreemd dat ik X2 bij Media markt heb kunnen kopen. Maar dat zal wel een toevals treffer zijn geweest. Maar niemand weet dus echt waar hij de meeste kans heeft om X3 in een winkel te kunnen kopen?

Tja, tweede keer dat ik hier op reageer, conclusie ik ben ook ongeduldig :roll:
iniog
x2

Post by iniog »

Bij freerecordshop, fnac en gamemania kan je in belgie X3 krijge en de datum daarvoor is 28 oktober. alleen bij fnac kan het zijn dat je wat langer moet wachten want die in wijnegem shopping center zei dat het nog een week of 3 gaat dure voor ze binne zijn.
indolicious

Post by indolicious »

Je zou bijna denken dat wij nederlanders en belgen sneller x3 kunnen krijgen van onze oosterse buren in duitsland. Sommige amerikanen/engelse blijken er namelijk al plezier in te beleven.

Misschien toch maar fftjes wat duitse sites nachecken, wie weet :wink:
Jaron
x3tc

Post by Jaron »

Ik heb X3 bij dimensionplus gereserveerd. Al de spellen die ik bij hun gereserveerd had, lagen een dag of wat na de release-datum onder mijn brievenbus.
Wat me ook opviel was dat de dag dat x3 gold werd gemaakt op hun website de releasedate ook al op 28 okt. stond. Ze zijn dus aardig op de hoogte.
Last edited by Jaron on Sun, 30. Oct 05, 02:55, edited 1 time in total.
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

Jaron wrote:Ik heb X3 bij dimensionplus gereserveerd. Al de spellen die ik bij hun gereserveerd had, lagen een dag of wat na de release-datum onder mijn brievenbus.
Wat me ook opviel was dat de dag dat x3 gold werd gemaakt op hun website de releasedate ook al op 28 okt. stond. Ze zijn dus aardig op de hoogte.
vette tip :D
heb hem ook besteld is bij mij in de buurt ;)

tnx man
Last edited by _Darky_ on Sun, 23. Oct 05, 23:13, edited 1 time in total.
Keep a eye on ur enemys but Keep an closer eye on ur friends .
indolicious

Post by indolicious »

Damn wat een geile zaak zeg ik word er helemaal opgewonden van :P

Thnx voor de tip, vele malen beter dan bol.com.
Weet je toevallig ook wie hun bezorgers zijn zoals ups of tnt post?
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

indolicious wrote:Damn wat een geile zaak zeg ik word er helemaal opgewonden van :P

Thnx voor de tip, vele malen beter dan bol.com.
Weet je toevallig ook wie hun bezorgers zijn zoals ups of tnt post?
denk zoals gewoonlijk met de ups die hebben bjna alles van wat kan afdraaien op plaatjes ;)
Jaron
x3tc

Post by Jaron »

PTT of heet dat nou TGP, nou ja gewoon met de postbode. Hoef je ook niet voor thuis te blijven. Tenzij je natuurlijk een grote doos vol spellen besteld hebt... :)

Vreemd dat deze zaak nog niet bekend was. Ik ken ze namelijk via dit forum. Ergens hier was eens een topic over waar je x2 in Nederland zou kunnen kopen. Toen viel de naam dimension plus even.
hmm , kan het niet meer vinden. Het zijn er ook zoveel :)

Maar goed, sindsdien heb ik er al aardig wat spellen besteld.
D_Zorro
x3tc

Post by D_Zorro »

Klopt dimension plus is een goeie games zaak. Ik bestel er zelf ook heel wat. maar als je echt X3 snel wilt hebben had je dat bij een games site in america moeten bestellen.

Ik snap er niks van, egosoft is een europees bedrijf en toch keer op weten de amerikanen x-games eerder op hun deurmat te krijgen dan wij europeanen zelf. :evil: Kijk maar naar X2 hoe lang het duurde voordat wij deze game in europa kregen. :roll: in amerika was het al een halfjaar eerder beschikbaar. En nu is het weer raak X3 is nu al uit in Amerika. :evil:

Je zou haast denken dat landen als amerika voorrang hebben op landen als europa zelf. Zoals de Amerikanen dat zelf zeggen ( this pisses me off.):evil:

DZorro,
System spec: Pentium (R) D 2.66 Ghz, Ram : 2048 DDR, HD : 250 GIG 7200 RPM intern 8 MB cash
Videocard : Nvidia Geforce 8800 GTS 320mb : Realtek
Laptop : AMD athlon 64 3200 + 1024 DDR 80 gig HD Conexant AMC Audio, Ati mobility Radeon Express 200
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

1) Bij mijn weten is ie nog niet uit in amerika, waar is het bewijs?
2) Het is aan de uitgever wanneer een spel wordt uitgebracht, een ontwikkelaar heeft daar weinig te zeggen. En aangezien er in amerika een andere uitgever is, treden zulk soort verschillen op...
3) Zie het zo: Amerika is een groot betatest volk ;)
4) Een beetje rustiger mag wel... is nog maar een week of zo... Kan er nog wel bij na 2 jaar.
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Merroc wrote:1) Bij mijn weten is ie nog niet uit in amerika, waar is het bewijs?
Inderdaad. Ik kan wel bewijzen dat het nog niet uit is in de VS. Kijk maar eens op het on-topic forum. Algeheel gebrek aan X³ spam/spoilers ;)
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Een US winkel:
http://www.gamestop.com/product.asp?coo ... Fid=646377
Pre-Release
ETA: 10/31/05
D_Zorro
x3tc

Post by D_Zorro »

Ga maar naar de site van enlight.

http://www.enlight.com/eng/html/game.htm

Het is vandaag uitgekomen. :wink:

DZorro,
System spec: Pentium (R) D 2.66 Ghz, Ram : 2048 DDR, HD : 250 GIG 7200 RPM intern 8 MB cash
Laptop : AMD athlon 64 3200 + 1024 DDR 80 gig HD Conexant AMC Audio, Ati mobility Radeon Express 200
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

D_Zorro wrote:Ga maar naar de site van enlight.

Zal ik je es een geheimpje vertellen, Enlight is niet bijster slim...
Klik op "Order" en er staat: "Availability: This item will be released on October 26, 2005."
D_Zorro
x3tc

Post by D_Zorro »

Merroc wrote:
D_Zorro wrote:Ga maar naar de site van enlight.

Zal ik je es een geheimpje vertellen, Enlight is niet bijster slim...
Klik op "Order" en er staat: "Availability: This item will be released on October 26, 2005."
Was me niet eens opgevallen. :D gewoon een market stunt dus.

Na deze post was het voormij wel eenbeetje gedaan.
http://www.egosoft.com/x2/forum/viewtopic.php?t=95190

Maar zo te zien moeten ze allemaal net zolang wachten als ons. :P

DZorro,
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

america of niet wij nederlanders zullen hem ook krijgen hoe dan ook ;)
dag later of miner maak ook niet uit :twisted:

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”