Lees alles over de eerste impressies van Gamecloud hier (Is wel in het engels

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
kijk goed dan naar de radar en zo bij mij ziet dat er niet zo uit in X2.X-Warrior B AS scheef
En dan proppen ze d'r ouwe gedateerde screenshots bij. Ik schrok me rot met die cockpits (een Titan) en die Centaur.
Da's de HUD waar je het over hebt, de cockpit die ik bedoel zijn de grafische dingen, de eye-candy (want enig nut heeft het allemaal helaas niet zo veel).belder wrote:kijk goed dan naar de radar en zo bij mij ziet dat er niet zo uit in X2.X-Warrior B AS scheef
En dan proppen ze d'r ouwe gedateerde screenshots bij. Ik schrok me rot met die cockpits (een Titan) en die Centaur.
en hier staan de planeten veel dichter bij dan in X2 en je hebt mooie wolken
en je heb hier veel icon in beelt.
Mag ik er even op wijzen dat er niets bevestigd is met betrekking tot een eventuele demo of benchmark. De prioriteit van het team ligt nog altijd op het ontwikkelen van X³.__darky__ wrote:wel er komt een demo voor dat ie uit komt dan kun je eerst testen voor je het koopt dan kun e een keuze maken zou ik zeggen
Gelukkig kan je die schipjes hernoemen. Titan naar titanic.Toa Joshua wrote:zotezien hebben de argon weinig ideen, weer dezelfde disco en titan...
Als ze sneller schepen introduceren dan maken ze alles iets sneller aangezien het geheel nogal gebalanceerd moet interacten.
KOM OP!!! nieuwe schepen!!! (vooral snellere) DIE WIL IK NU ZIEN!!!
Toa Joshua schreef
KOM OP!!! nieuwe schepen!!! (vooral snellere) DIE WIL IK NU ZIEN!!!
Ik denk niet dat ik er veel meer aan toe mag voegen...To be honest, I'm surprised to see the cockpit debate still going on, as it was confirmed in several interviews at the summer Games Convention in Leipzig that there would not be any cockpits in X3.