Vraagjes
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
Re: Vraagjes
niemand voor zover bekend... (sommige hebben het beweerd, maar met een hex-editor kom je wel een eind (of photoshop).belder wrote:wie heeft ooit de loterij gewonnen
goed zoeken binnen in stations (de interior), In een (argon) equipment dock (meen ik.., lang niet meer gespeeld) zit er toch zo'n 'inham' onder de docking bays? daar zit er vaak wel een. Gewoon rustig zoeken... Ik heb er in men huidige game (na 3 uur, op X-Treme) een stuk of 7 gevonden. Maar ongeveer allemaal in de eerste halve dag. Om snel geld te krijgen. Na een tijdje heb ik er gewoon niet meer naar gezocht...belder wrote: en zo'n geheime container gevonden.
Nope, in ieder geval niet zonder scripts, en als je ze neutral/friendly maakt met een script kan je er nog steeds niet docken, naar ik heb gehoord...belder wrote:o ja. kan je ook een X-station en een X-schipyard hacken
-
-
Ok, nu vertel ik je iets en dan moet je niet schrikkenbelder wrote:ook lomp van zo'n loterij dat niemand hem nog heeft gewonen. zou best een willen winnen lekker veel poen.

1 loterij = 10+ miljard, toch?
1 max player account = 2 miljard.
Zie je het probleem?

Wat je wel zou kunnen doen... Je maakt een script welke het geld van je rekening haalt en je dan een Xenon ship geeft. Als het goed is kan je zien hoe duur ze zouden zijn om te kopenammer van dat hacken zou in de koop van tijd toch wel een een ship willen kopen. heb nog geen geld waar dat komt nog wel.

-
-
Dat is volgens mij al vaak genoeg gezecht (zij het op het engelse forum). De difficulty die je in het begin kiest heeft enkel en alleen effect op het start kapitaal en de disco waar je mee begint.mogul wrote:als ik het goed heb en je speelt easy zijn er minder geheime containers en met x treme heb je er veel meer en ze zijn op veel plekken te vinden.
Easy = flink upgegrade en 5000cr of zo.
X-Treme = kale disco (zelfs zonder SETA) en 100cr...
-
Wat je wel zou kunnen doen... Je maakt een script welke het geld van je rekening haalt en je dan een Xenon ship geeft. Als het goed is kan je zien hoe duur ze zouden zijn om te kopen . (als er nog niet zo'n script is). Of met modden, kan het ook
ik weet niet hoe je een script schijft

maar wat is modden
-
vraag het anders hier, of kijk hier of die nog niet bestaat.belder wrote:ik weet niet hoe je een script schijftjammer
Kijk op dezelfde plek. Eenvoudig uitgelegd is het het veranderen van de spelgegevens (zoals snelheden van schepen, en prijzen van goederen). Je moet hier wel weten wat je doet, anders gaat het snel misbelder wrote:maar wat is modden

-
-
- Moderator (Nederlands)
-
Fout. Sommige kan je veranderen, waaronder de strafeknop...X-Warrior B AS wrote:neebelder wrote:nog een vraagje can je de controls ook veranderen de strafe drive zit op een rot plek
zo ja, hoe moet je dat dan doen
Bij het opstart scherm, ga naar "control settings" (of hoe dat dan ook heet... in ieder geval waar je de joystick settings kan aanpassen). Daar staat ergens "redefine controls" tussen. Klik hier, en er gaat een wereld van goed geplaatste strafedrive knoppen voor je open. Al spreekt het voor zich dat je niet over al je strave knop kan zetten. Mijn favoriet is toch wel de andere alt (dus zoom en strafe omgewisseld)
-