Welke games doen we nu in de tussentijd?
Moderators: X-Warrior B AS, Henkie
-
Welke games doen we nu in de tussentijd?
Hey Luitjes,
Vroeg me zo af of er nog mensen bezig zijn met X2 of met andere games.
Ik zelf doe niks met X2, zit echt met smart te wachten op X3.
Maar zul je zien dat hij uit komt in de tijd van nog 2 spelen die ik wil. nl The Elders Scrolls IV: Oblivion en The Lord Of The Rings Online.
Ik speel nu veel World Of Warcraft en Guild Wars. WoW is erg verslavend.
Greetz
Marcel
Vroeg me zo af of er nog mensen bezig zijn met X2 of met andere games.
Ik zelf doe niks met X2, zit echt met smart te wachten op X3.
Maar zul je zien dat hij uit komt in de tijd van nog 2 spelen die ik wil. nl The Elders Scrolls IV: Oblivion en The Lord Of The Rings Online.
Ik speel nu veel World Of Warcraft en Guild Wars. WoW is erg verslavend.
Greetz
Marcel
-
Re: Welke games doen we nu in de tussentijd?
Yup. Welke server zit je?Bikkel205 wrote:Ik speel nu veel World Of Warcraft. WoW is erg verslavend.
-
-
- Moderator (Nederlands)
-
-
-
Misschien moet je eens serieus gaan denken aan een gepolijste release van je nieuwe schepen en map (geen .jpg bijvoegen natuurlijk).Red Spot wrote:bezig met X2 ..
nieuwe map .. nieuwe schepen ..

I claim this planet in the name of Ed, bringer of bacon.
Roenie's Guide to Open and Closed Loops (X2)
Roenie's Guide to Open and Closed Loops (X2)
-
-
-
-
over doom ge sproken daar kom binnen kort in oktober de film van uit__darky__ wrote:ik speel eve-online-bf2-doom3-unreal and nog boel anderen
www.doommovie.com
Last edited by the thunder dragon on Mon, 22. Aug 05, 12:54, edited 1 time in total.
playing other games
-
-
Vorige week 'Star Wolves' gekocht ..
een spel waarin je een carrier hebt als 'Homebase' (verlies je die .. heb je verloren)
en je bent zelf de held en begint met 1 piloot .. (je kunt max. 6 piloten hebben)
je moet missies uitvoeren in de ruimte als huurling ..
maar een goede strategie en slim inkopen doen is van kritiek belang ..
het spel zet je voor keuzes die veel verschil kunnen maken in het verloop van het spel
in het kort; wel een leuk spel ..
G
een spel waarin je een carrier hebt als 'Homebase' (verlies je die .. heb je verloren)
en je bent zelf de held en begint met 1 piloot .. (je kunt max. 6 piloten hebben)
het spel zet je voor keuzes die veel verschil kunnen maken in het verloop van het spel

G
-
Ik heb de demo van Star Wolves even gespeeld. Het is op zich wel een aardig spel, het lijkt een beetje op "Nexus: The Jupiter Incident", maar dan wat simpeler (niet in moeilijkheid, maar het spel op zich). Voor wat ik uit de demo kan uitmaken lijkt het of je wat weinig vrijheid heb, maar het lijkt mij wel een aardig spel voor tijdverdrijf tijdens het wachten op X3.
Red Spot, waar heb jij hem gekocht?
Red Spot, waar heb jij hem gekocht?
-
red spot
Vorige week 'Star Wolves' gekocht ..
is een geinige spel heb het door gespeeld in 3d

had wel beter gekunt
-
dat zeker ..
ik weet niet of het aan my systeem ligt .. maar ik heb al tig CTDs gehad ..
plus hier en daar moet ik saven en herladen omdat de framerate onder de 5fps gaat ..
maar het is zeker wel een leuk spel .. het feit dat bijna alles van belang is op de een of andere manier maakt het ook interesant om het vaker te spelen (ik heb het spel 2x herstart na een paar missies .. omdat ik simpelweg in de pan werd gehakt ..
.. speel het nu op easy .. en dan is het nog steeds hier en daar moeilijk om alle objectives te halen.. en op tijd)
G

plus hier en daar moet ik saven en herladen omdat de framerate onder de 5fps gaat ..
maar het is zeker wel een leuk spel .. het feit dat bijna alles van belang is op de een of andere manier maakt het ook interesant om het vaker te spelen (ik heb het spel 2x herstart na een paar missies .. omdat ik simpelweg in de pan werd gehakt ..

G
-
wel zolang je plezier hebt komt het goed ik persoonlijk heb ongeveer 15 jaar ervaring met games en zeker strategie en adventures dus dan gaat het bij mij wat makkelijker en crashes nooit gehadRed Spot wrote:dat zeker ..
maar het is zeker wel een leuk spel .. het feit dat bijna alles van belang is op de een of andere manier maakt het ook interesant om het vaker te spelen (ik heb het spel 2x herstart na een paar missies .. omdat ik simpelweg in de pan werd gehakt .... speel het nu op easy .. en dan is het nog steeds hier en daar moeilijk om alle objectives te halen.. en op tijd)
G

-