NIEUWS - X³ Reunion - eerste details

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Vertaald nieuws?

Ja, graag
9
41%
Nee, laat maar
13
59%

Total votes: 22

Merroc
x3tc

NIEUWS - X³ Reunion - eerste details

Post by Merroc »

BASINGSTOKE, Engeland (27 april 2005) – Na aankondiging van de ontwikkeling van X³: REUNION; opvolger van de prijswinnaar ruimte vecht/handel spel, X²: THE THREAT, onthult EGOSOFT vandaag een aantal van de belangrijkste aspecten van het spel, welke X³ als een referentiepunt in het ruimte vecht/handel genre neer zal zetten. Gepland voor kwartaal 3 2005 op PC DVD-ROM, en een vooralsnog, nog niet onthulde console versie is ook in ontwikkeling, die kwartaal 4 verwacht wordt. Beide versies zullen in Europa door DEEP SILVER uitgegeven worden.

[ external image ] [ external image ] [ external image ]

X³: REUNION blijft de weg leiden met spelers de ultieme open einde gameplay ervaring te geven, gedekt door een verslavende verhaallijn en intense vecht/handel actie. Gebruikmakend van de ‘X³ Reality’ engine, is het universum gigantisch vergroot, zowel in afmeting als in de visuele presentatie. Meer dan 200 nieuw ontwikkelde modellen, inclusief fabrieken en schepen, zijn beschikbaar voor de speler, in een universum met meer dan 10.000 interactieve objecten. X²: THE THREAT zette de principes van FIGHT, TRADE, BUILD & THINK neer en deze zijn de kern van de X³ ervaring.

De Combat A.I. is verbeterd zodat met alle schip klassen rekening is gehouden en zal de speler uitdagen; van individuele dog fights tot het commanderen van grote vloten tegen een massale vijandige armada’s. Een nieuwe lading wapen systemen geven een vergrote keus en tactieken voor iedere situatie, terwijl de multiple threat targeting system van de speler een geduchte vijand maakt. Opnieuw gebalanceerde fighter klassen maakt iedere confrontatie een uitdaging voor spellers van ieder niveau.

X³: REUNION introduceert een nieuwe economisch systeem, dynamisch reactief in prijszetting relatief tot aanbod en vraag. Spelers profiteren van flexibele fabriek capaciteit, nieuwe producten om te maken en een variëteit van schepen om me te handelen. Het nieuwe management interface zal zorgen voor verbeterde realisme en is gemakkelijk in gebruik, omdat onderhandelingen met NPC spel karakters voor kan komen, naast de quotering gebaseerd op aanbod.

Het ontwikkelde en grotere universum geeft de speler meer vrijheid om hun ultieme imperium op te zetten. Door variabele sector grootte zal speler en NPC fabrieken drie dimensionaal geplaatst kunnen worden, terwijl A.I. gedrag de speler de destructie van fabrieken door rassen strijd en natuurlijke rampen laten ervaren, hierdoor wordt er een competitie voor de speler met de NPC geactiveerd. Handel magnaten in spe kunnen fabrieken met elkaar koppelen om zo gigantische complexen in de ruimte te maken, waardoor de massale productie van goederen die door de economie gevraagd worden mogelijk te maken.

Een professionele geschreven verhaal lijn kan gevolgd, maar ook genegeerd worden door de speler, in de complete vrijheid van een uitgespreide ‘free roaming’ universum. Iedere daad van de speler heeft consequenties op de omgegeven ruimte en de karakters hierbinnen. Missies zijn toegesneden op spelers van ieder niveau, zowel een uitdaging voor de ervaren en een leer curve voor de beginners. Start posities laten de speler verschillende carrières nastreven, voor iedere van de rassen in het X-Universum. Hollywood spraak talent zal bijdragen aan het film gevoel van het spel en zal de karakters tot leven brengen.

Technische aspecten
  • De X³: REUNION engine maakt gebruik van de nieuwste DirectX9 grafische technieken; 2.0 pixel shader wordt gebruikt om realistische reflecties over verschillende ondergronden te maken, terwijl bump maps en specular maps detail toevoegen aan de geometrie van objecten.
  • Een vers ontwikkeld economie systeem staat toe meer fantasierijke manieren om je vijanden via commercie te overwinnen. Functies die gebruik maken van gevestigde bedrijfsmodellen als elasticiteit van vraag, schaalvergroting en opbrengsten van investeringen. Fabrieken worden gebouwd door NPCs, dewelke vrij kunnen handelen; oorlogen in sectoren beïnvloeden de universele economie, terwijl buitenkansjes zowel de beginner als de gevorderde zal uitdagen.
  • Meer dan 200 nieuwe ontworpen modellen zijn gemaakt voor X³, getekened door professionele artiesten. Het detail van ruimteschepen is gigantisch verbeterd; implementatie van de nieuwe ‘Reality engine’ geeft een verbetering van detail tot 10 keer.
  • Een nieuwe grafische gebruikers interface voorkomt minder obstructie van het scherm en zorgt voor snellere toegang tot alle opties.
  • Compleet opnieuw ontworpen X-Universum, met nieuwe zeer gedetailleerde omgeving waaronder asteroïde velden, dichte gas nevels en veel meer. Spelers kunnen veel dichter bij planetoïden vliegen; waar ruimte stations in een lage baan om de planeet kunnen hangen.
  • Een aantal nieuwe technologieën en wapen systemen maken de speler nog meer destructief tijdens gevechten, multi threat tracking system staat toe meerdere objecten tegelijk te volgen.
  • Bespeelbaar via joystick, toetsenbord en muis cursor en ze zijn allemaal volledig instelbaar, zodat de speler oneindig veel keuzes heeft over de lay-out van de bediening, welke bewaard kunnen worden in profielen.
Uitgegeven door DEEP SILVER, ontwikkeld door EGOSOFT en gedistribueerd exclusief in Europa door KOCH MEDIA en in Noord Amerika door ENLIGHT. X³: REUNION is gepland voor kwartaal 3, 2005.

PS:
1) Het origineel hier
2) En een poll of jullie dit wel nuttig/handig vinden of ik het nieuws in de toekomst ga vertalen...
3) Als jullie fouten vinden... vertel het me, dan kan ik het verbeteren ;)
Last edited by Merroc on Wed, 4. May 05, 20:09, edited 1 time in total.
Cindar Saralonde
x2

WoT-ITA empire replies: Thanks but no thanks!

Post by Cindar Saralonde »

He 'Merroc' dat moet wat werk zijn geweest om zo'n brief te vertalen.
Maar voor mij hoeft het in de toekomst niet meer. Ik lees net zo lief een engelse versie en als daar wat minder ... taalfouten in staan. dan zelfs liever de engelse. Nederlands is nooit je favoriete vak geweest, dus ik zou zeggen bespaar je de moeite.
Bikkel205
x4

Post by Bikkel205 »

Wat ziet die spacestation er toch goed uit. Kan niet wachten tot hij uit is.
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

merroc watbetreft vertaling niet doen !!
is geen aniemo voor ben zelf vertaler geweest voor de game maar niemand wilde mee helpen en ze vonden engels mooier :P

het is zonde van je tijd .

ps heb ook aan vraag gedaan om de nieuws te vertalen maar ze hadden geen interesse tis meer voor de landen die geen engels kunen of duits .

grts dark
S. Heron
x3

Post by S. Heron »

Ik waardeer je inspanningen :thumb_up: , maar die vertalingen moet je van mij niet maken hoor.
Xaffax
x3

Post by Xaffax »

Ja bedankt voor de moeite. Maar gewoon afschaffen dat nederlands.
Geen gezeur meer met inburgertaalcursussen
Tijd vrij op scholen om nuttige dingen te leren
En met het verdwijnen van het Nederlands kan
het Vogon eindelijk met recht claimen de lelijkste taal van het universum te zijn. :lol:
Xaffax out!
[ external image ]
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Vreemd.... Ik zie wel 7 'Ja' stemmen, maar geen positieve reacties... Wat een beetje in de buurt komt is de reactie van Bikkel, maar dat ging niet over het stukje... :gruebel: .

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”