Klein nieuw scriptje ..
werk ongeveer hetzelfde als de miss. assault van de AEGIS ..
bestaat uit 2 commando's
-ASWA (anti scout wasp assault)
je koopt de AMA Command upgrade (argon dock)
bij de Add. Command Slot koimt er dan een commando vrij .. ASWA Command
wanneer geactiveerd .. zal het scannen voor M5's en een wasp afvuren wanneer het in 14km komt .. mocht de raket vernietigd worden .. wordt er automatisch een nieuwe afgevuurd ..
-SHMS (single heavy miss. strike)
je koopt de AMA Command upgrade (argon dock)
bij de Add. Command Slot van M3's komt er dan een commando vrij .. SHMS Command
als er een M3 in range komt wordt er een silkworm miss afgevuurd
bij "big ships" een hornet miss .. range is 1km .. en t ship zal tussendoor gewoon op zn originele commando blijven .. en na een klein moment zal het ship nog een miss. afvuren mocht het target nog niet vernietigd zijn
downloaden .. zie hieronder ..
Update ->AMA Command
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
Update ->AMA Command
Last edited by Red Spot on Sat, 30. Apr 05, 19:14, edited 1 time in total.
-
Re: ASMA Command
Sorry dat ik het niet snap.. maar wat is het idee van alle Khaak M5 op je af krijgen? Dat ze niet wegrennen? Oh wacht, een wasp missle maakt ze in een schot af... hmm..
Ik herinner me nog de AEGIS toestanden met Mauzi's Mod... De lekkere damage van de mod, maar het snelle schieten van de AEGIS... dat is ZEER dodelijk... (Terwijl origineel bedoeld was, veel damage, sloom schieten...)
Dus als je nieuwe missles koopt gaat ie gewoon gezellig verder?G5 wrote:geen deactivatie als de raketten op zijn
Is die hardcoded? Zo ja, een beetje mod veranderd die... dus dan is het weer helemaal verkeert...G5 wrote:een beter ingestelde vuurafstand
Ik herinner me nog de AEGIS toestanden met Mauzi's Mod... De lekkere damage van de mod, maar het snelle schieten van de AEGIS... dat is ZEER dodelijk... (Terwijl origineel bedoeld was, veel damage, sloom schieten...)
-
kwestie van zorgen dat je wasps in je cargobay hebt .. verder geen omkijken naar ..
het werkt samen met alle "signed" scripts .. is goed getest .. en schiet in zon tempo .. dat elke wasp zo snel als mogelijk na de andere word afgeschoten zonder hierbij zn voorganger te vernietrigen ..
let wel .. 5 super clusters ==> 105 wasps ==> >110.000Cr ..
zelf gebruik ik dit .. marks FC MK3 wing .. ARS .. en H_M freejump scripts ..
en met 2 novas per sector weet ik de boel veilig te houden ..
en daarbij is het nog mooi om te zien hoe een hele cluster in 10 sec vernietigd is .. en je 20x 500cr krijgt en een bedankje van dat ras ..
het werkt samen met alle "signed" scripts .. is goed getest .. en schiet in zon tempo .. dat elke wasp zo snel als mogelijk na de andere word afgeschoten zonder hierbij zn voorganger te vernietrigen ..
let wel .. 5 super clusters ==> 105 wasps ==> >110.000Cr ..
zelf gebruik ik dit .. marks FC MK3 wing .. ARS .. en H_M freejump scripts ..
en met 2 novas per sector weet ik de boel veilig te houden ..
en daarbij is het nog mooi om te zien hoe een hele cluster in 10 sec vernietigd is .. en je 20x 500cr krijgt en een bedankje van dat ras ..