Pogromca - w pytaniach i odpowiedziach

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

Tostan
x2

Pogromca - w pytaniach i odpowiedziach

Post by Tostan »

Jako że występuję na tym czcigodnym forum po raz pierwszy serdecznie witam wszystkich x-menów.

Jestem kompletnym nowicjuszem ale juz w świecie X jakiś czas udało mi się m.in. dzięki pomocy niniejszego forum zebrać nieco gotówki. Ponieważ jestem człowiekiem z natury spokojnym a i wiek już nie ten postanowiłem z początku zająć się handlem w (wydawało mi się) spokojniejszych sektorach Argońskich w celu... no wiecie w jakim celu :). Odbiwszy się od dna postawiłem (a ściślej powiesiłem) tu jedną kopalenkę i tam jedną fabryczkę, wyposażyłem je w odpowiedni system zaopatrzenia i zbytu. Przyświecał mi cel w postaci kilku fabryczek/kopalenek (niepotrzebne skreślić), dzięki którym mój wymażony zakup mojego pierwszego statku typy M3 odbyłby się bez problemu. Jakiż był mój zawód gdy w ciepłych i spokojnych sektorach Argonów zagnieżdziło się jakieś czerwone plugastwo i dezorganizuje mi całą logistykę eliminując co jakiś czas któryś z jego elementów (a to transport kotletów, a to transport bateryjek). Doprowadzony do wściekłości przerwałem eksplorację i poszukiwanie moim Sępem (Adaśku ma na imię) co większych kartofli do rozłupania w dalekich sektorach Teladian i powróciłem do Argon Prime aby wywrzeć zemstę. Nie posiadałem tyle środków acy zakupić Novą ale na Pogromcę mnie było stać. Kupiłem będący w wyprzedaży (zeszłoroczny model) Buster type M (jeden generator pola 5MW w standardzie z klimą) i doposażyłem go w Gamma PAC. W najbliższej firmie tuningowej podrasowałem silnik i stery boczne oraz dopalacz (N2O). Tak "napakowany" rzuciłem się w stronę źródła moich problemów. Nie udało mi się po drodze sprawdzić mojego nowego sprzętu albowiem zanim doleciałem do upartzonego przeciwnija jakiaś złośliwa Nova sprzątał mi go sprzed nosa. W końcu ujrzałem mój pierwszy łup i