Heb twee XI missies geaccepteerd, waarvan er nu een klaar is die andere niet.
Beide waren in dezelfde de sector, maar volgens al mijn radars daar heb ik alles gekilled.
Ik heb ook nog gekeken of ik een capital ship miste en dat klopte vond er twee in de sector er naast na die J's te hebben afgeschoten is het nog steeds niet klaar.
En ik wilde alleen maar wat meer uitdaging door twee te accepteren kan ik die een maar niet afsluiten.
De andere xenon schepen kunnen niet snel genoeg om bij de xi missie te horen.
Kan ik nu nog wel andere XI missies krijgen?
En hebben jullie nog tips of moet ik maar alles kapot maken in de sector ernaast??
Vr. Gr. Robbie
Probleempje met XI-missie
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
- Moderator (Nederlands)
-
Het kan zijn dat er een stel buiten je radar bereik is gevlogen. Vaak is dit het geval wanneer de Split je bij de missie helpen. Deze hebben nogal snelle boten en willen wel eens in de achtervolging op een xenon schip het roer kwijt raken en samen ver van de sector afdrijven. Het is erg lastig om ze te vinden en dan nog eens in te halen. Meestal gebruikte ik daar strafe-drive voor. Dan ben je net iets sneller als je er een beetje schuin op af vliegt. Ook dan kan het nog vrij lang duren voor je ze bijgehaald hebt.
En ja ook als je deze missie niet afrond, kun je nog steeds andere XI-missies krijgen.
En ja ook als je deze missie niet afrond, kun je nog steeds andere XI-missies krijgen.
-
Bedankt! Ben blij dat ik nog meer XI missies kan doen anders word het zo saai.
Ik ben niet zo'n fan van fabrieken, maar word wel tijd voor een paar te bouwen ik kan genoeg M2's kopen, maar de wapens zijn niet verkrijgbaar.
Dit probleem heb ik ook al bij mijn M6-jes.
Zal nog een poging wagen om die xenon te vinden.
Die spilt destroyer werd trouwens in het begin al gesloopt, alleen vliegt er nu wel een extra ray in de sector als ik niks kan vinden.
Ik ben niet zo'n fan van fabrieken, maar word wel tijd voor een paar te bouwen ik kan genoeg M2's kopen, maar de wapens zijn niet verkrijgbaar.
Die spilt destroyer werd trouwens in het begin al gesloopt, alleen vliegt er nu wel een extra ray in de sector als ik niks kan vinden.
-
je kuntdit scrippiedownen en dat installeren, zodat je ts automatisch naar dingen zoekt en deze koopt (zoals, de GAMMA HEPT)Breed wrote:Bedankt! Ben blij dat ik nog meer XI missies kan doen anders word het zo saai.
The best way to survive a battle is not getting into it.