Simpele vraag...
Willen jullie Nederlandstalige Read-me's?
Ik zit er namelijk over te denken, als er genoeg vraag naar is..., om deze te maken.
(Als er te wening reacties zijn, of als er teveel 'nee' wordt geantwoord doe ik dit gewoon niet. Zeer simpel.)
Is er vraag naar Nederlandstalige Read-me's?
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
-
-
-
-
-
- Moderator (Nederlands)
Nederlandse readme ? Nergens voor nodig... het spel is ook in het engels, dus de speler zal op z'n minst die taal een beetje moeten begrijpen. Sommige termen zullen of engels moeten blijven, of vertaald worden en daardoor lastig in het (engelse) spel terug te vinden zijn.
Te veel moeite voor een behoorlijk kleine doelgroep die onvoldoende engels spreekt. Laten we de inmiddels vervagende Nederlandse reputatie van talenkennis een beetje hoog houden.
Te veel moeite voor een behoorlijk kleine doelgroep die onvoldoende engels spreekt. Laten we de inmiddels vervagende Nederlandse reputatie van talenkennis een beetje hoog houden.
-
-
Jullie gaan me toch niet zeggen dat er, met 63 views, maar 7 Nederlanders hier zijn?
Ik heb zelf namelijk niet gestemd, uiteraard zou ik 'nee' stemmen om me de moeite te besparen, maar aan de andere kant vind ik het helemaal niet verkeerd om een Nederlandstalige readme te hebben. Dus zou ik 'ja' moeten antwoorden... Voor betrouwbaardere resultaten stem ik dus maar niet...
Wees niet bang dat ik je ga afstraffen omdat je het een (of het andere) zegt... Gewoon stemmen wat je vindt
.
Ik heb zelf namelijk niet gestemd, uiteraard zou ik 'nee' stemmen om me de moeite te besparen, maar aan de andere kant vind ik het helemaal niet verkeerd om een Nederlandstalige readme te hebben. Dus zou ik 'ja' moeten antwoorden... Voor betrouwbaardere resultaten stem ik dus maar niet...
Wees niet bang dat ik je ga afstraffen omdat je het een (of het andere) zegt... Gewoon stemmen wat je vindt

-
-
Denk niet dat het erg veel nut heeft, de argumenten zijn al aangedragen hierboven.
1. Alle Nederlanders zitten al op het Engelse Forum
2. Het spel is Engels leer het maar
3. Engels is op dit moemnt de 2e taal in Nederland en als het zo doorgaat word het de eerste.
Sorry Merroc ik vind het een goed initiatief maar denk niet dat het gaat werken.
1. Alle Nederlanders zitten al op het Engelse Forum
2. Het spel is Engels leer het maar
3. Engels is op dit moemnt de 2e taal in Nederland en als het zo doorgaat word het de eerste.
Sorry Merroc ik vind het een goed initiatief maar denk niet dat het gaat werken.
Those who cannot adapt become victims of Evolution.