Is er vraag naar Nederlandstalige Read-me's?

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Nederlandstalige Read-me?

Ja
6
40%
Nergens voor nodig
9
60%

Total votes: 15

Merroc
x3tc

Is er vraag naar Nederlandstalige Read-me's?

Post by Merroc »

Simpele vraag...

Willen jullie Nederlandstalige Read-me's?

Ik zit er namelijk over te denken, als er genoeg vraag naar is..., om deze te maken.

(Als er te wening reacties zijn, of als er teveel 'nee' wordt geantwoord doe ik dit gewoon niet. Zeer simpel.)
BigStone
x2

Post by BigStone »

Ja gestemd... waarom niet ?

Een aardig initiatief Merroc.... :)
(alleen ben ik bang , gezien de drukte op dit forum :( , dat de meeste
peeps op het Engelse forum zitten)

Cheers
mogul
x3

Post by mogul »

ja zou wel `s makkelijk wezen.
maar gezien de drukte op dit forum deel denk ik niet dat er veel animo zal zijn. :cry:
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Ja maar ik kan moeilijk op het engelse forum in het Nederlands gaan posten, omdat hier niemand komt...
Al zou ik het wel eventueel in het engels kunnen doen, maar dan heb je weer de kans dat niet-Nederlanders gaan stemmen en dat hoeft van mij ook niet...
mogul
x3

Post by mogul »

yep mee eens.
misschien dat die nederlanders net zoals ik toch nog regelmatig hier in dit forum een kijkje neemt.
en het misschien nog zinvol word.
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Laat ik een post in het engelse forum maken:

"ALL DUTCH please go to the dutch forum, there is an important message waiting!!!"

:rofl:
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Nederlandse readme ? Nergens voor nodig... het spel is ook in het engels, dus de speler zal op z'n minst die taal een beetje moeten begrijpen. Sommige termen zullen of engels moeten blijven, of vertaald worden en daardoor lastig in het (engelse) spel terug te vinden zijn.

Te veel moeite voor een behoorlijk kleine doelgroep die onvoldoende engels spreekt. Laten we de inmiddels vervagende Nederlandse reputatie van talenkennis een beetje hoog houden.
BigStone
x2

Post by BigStone »

X-Warrior B AS wrote: inmiddels vervagende Nederlandse reputatie van talenkennis een beetje hoog houden.
Ik begin me eigenlijk een beetje meer zorgen te maken over het vervagen van het Nederlands... :D

Cheers
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Jullie gaan me toch niet zeggen dat er, met 63 views, maar 7 Nederlanders hier zijn?
Ik heb zelf namelijk niet gestemd, uiteraard zou ik 'nee' stemmen om me de moeite te besparen, maar aan de andere kant vind ik het helemaal niet verkeerd om een Nederlandstalige readme te hebben. Dus zou ik 'ja' moeten antwoorden... Voor betrouwbaardere resultaten stem ik dus maar niet...

Wees niet bang dat ik je ga afstraffen omdat je het een (of het andere) zegt... Gewoon stemmen wat je vindt ;).
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Dan niet hè... Als jullie toch heel graag willen zal ik een oogje in het zeil houden hier... Maar aangezien ik het toch drukker ga krijgen dan ik dacht zal het er toch wel niet van komen... ;). Als jullie HEEEEL graag willen... wil ik het wel doen hoor (naast al dat testen en de uni...)
Maranno
x4

Post by Maranno »

Denk niet dat het erg veel nut heeft, de argumenten zijn al aangedragen hierboven.

1. Alle Nederlanders zitten al op het Engelse Forum

2. Het spel is Engels leer het maar

3. Engels is op dit moemnt de 2e taal in Nederland en als het zo doorgaat word het de eerste.

Sorry Merroc ik vind het een goed initiatief maar denk niet dat het gaat werken.
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”