Dus ik hoop dat iemand dat wil ^^
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
hey wolfWolfsflames wrote:Nou ok dan:
Ik moet scanners aan kunne zetten..Maar hoe?? Want ik ben bij de missie dat ik die gesloopte portal moet scannen. Maar hoe dus...
Nou als ik met de game begin, MOET ik dan met Terracorp beginnen?
Naja dit was het eventjes..
Wolfsflames wrote:Nou ok dan:
Ik moet scanners aan kunne zetten..Maar hoe?? Want ik ben bij de missie dat ik die gesloopte portal moet scannen. Maar hoe dus...
Nou als ik met de game begin, MOET ik dan met Terracorp beginnen?
Naja dit was het eventjes..
Tja... dan zijn er drie mogelijkheden voor zover ik kan bedenken:Wolfsflames wrote:**** hoe kan ik scannen
Zit alweer midden in die mijnenveld, en BOEM!!!
Het scannen van die gate doe je niet door een knopje in te drukken. Toegegeven, de mission-objectives zijn gewoon heel slecht uitgelegd. Het komt erop neer dat je in de buurt van de twee "Nacelles" manoevreert in je ruimtepakje (die "nacelles" kun je targetten door herhaaldelijk op Page-Up/Down knop te drukken - uiteindelijk zullen die dingen getarget worden). Je moet HEEL dicht in de buurt van de "nacelles" komen, namelijk dichter dan 50m. Dan start er een filmpje. Maar eerst moet dat mijnenveld vernietigd worden natuurlijk. Met Page-Up/Down kun je de mijnen ook selecteren (als je je ietwat in de buurt bevindt). Schiet er een raketje op (waps of mosquitos), en herhaal dit tot je geen enkele mijn meer kunt selecteren mbv Page-Up/Down.Wolfsflames wrote:Nou met 256 Cr. kom i ker niet
En ze zeggen dat je uit je schip moet en dan met je "low range scanners" aan de slag moet...