Na lang sparen heb'k vandaag eindelijk mijn Argon Nova kunnen kopen. Dolgelukkig met m'n nieuw speeltje vloog 'k naar een sector waar'k wist dat'k veel "pirate-booty" kon "kicken" en bij toeval waren er juist een stuk of 20 piraatjes aan het rondfladderen.
Uitermate verrukt van blijdschap nam ik mijn eerste doel eruit (uit een wing van 4 piraten, ben de klasse van schip vergeten.), die niet in een gevecht verwikkeld waren. En storte mij vol vernietigingszucht op het belachelijk voort kruipend scheepje.
Groots was m'n verbazing toen ik:
1. Geen enkele weerstand ondervond van de overige 3 piraat-schepen. Volgens hen was er geen vuiltje aan de lucht dat hun maat werd aangevallen.
2. Had m'n doel duidelijk een fetish om de hele tijd belachelijk simpele maneuvers uit te voeren en ondertussen ook vergat waar ik vloog (maw: rammen dat 't niet schoon meer was)
3. Dat m'n doel, als het er de kans toe kreeg, zelfs vergat om eventjes te vuren (iets wat je toch wel verwacht als je in een dogfight bent verwikkeld). De keren dat het vuurde had ik echt zin om expres in z'n vuur te vliegen om hem toch maar het gevoel te geven dat hij enig gevaar betekende

Ik beken schuld, ik heb easy genomen in het begin van het spel. Dus zeg me aub dat het daaraan ligt en dat die verdomde AI toch wat meer intelligentie aan de dag legt op een hogere moeilijkheidsgraad? Anders is de fun er weldegelijk snel vanaf en koop ik gewoon een blok gewapend-beton met 10x 125mw schilden en ram mij een weg naar m'n oorlogsvloot.

Ps: ondanks dat ik de klasse vergeten ben gaat het hier uiteraard niet over een TS wing maar weldegelijk over een fighter wing. m3 of m4 klasse
Een Belg dankt u zeer