[X3] kolejny newbie ^^ (pyta o mody)

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

zvr

[X3] kolejny newbie ^^ (pyta o mody)

Post by zvr »

Na początku chciałbym serdecznie pozdrowić wszystkich forumowiczów!

Jestem nowy w świecie X, aczkolwiek nie całkiem zielony.
Mam parę pytań do was, expertów, ale po kolei...

Otóż, niedawno przeszedłem wszystkie misje fabularne w X3.
Wszystko fajnie i pięknie, dorobiłem się pierwszej fabryki ogniw :)

Jednakowoż, kiedy niedawno 'dokopałem' się do niniejszego forum, zaciekawiła mnie jedna rzecz - ADDONY (albo MODY, nie znam się zbytnio na terminologii :) )

Słyszałem, że jedne oferują jakieś szczególne usprawnienia, inne modyfikują wyposażenie i statki (oraz dodają nowe) a jeszcze inne dodają nawet nowe gildie...

Tych topiców jest strasznie dużo, więc założyłem ten nowy topic aby zapytać się jak newbie expertów:

Jakie addony / mody polecacie ściągnąć graczowi, który 'ledwo co' przeszedł misje fabularne?
Interesują mnie takie zawierające np. nowe statki, misje, sektory i inne ciekawe dodatki.
Krótko mówiąc - dodatki które przedłużyłyby żywotność gry...
Jakbyście zamieścili linki do tych modów (albo chociaż do topiców na tym forum, poświęconych owym modom) to byłbym naprawdę, naprawdę bardzo wdzięczny!

Wielu z was może pomyśleć że 'oto kolejny leniwy dziad!' ale tak jak wspomniałem owych topiców jest bardzo dużo, a zależy mi szczególnie na tych ciekawszych dodatkach...

Dzienx za przeczytanie!
(wiem, charakter pisma wygląda jakby go pisał jakiś stary emeryt, ale po prostu lubię tak pisać :D )

Edit by Stalovy : Poprawa tytułu wątku.
Yacek
x3tc

Post by Yacek »

Tak na szybko (bo późno i czas lulu):
Modów jest kilka, ale największą furorę robi wśród graczy jeden: XTM - tu ściągniesz go i poczytasz o nim