[X3] Kompleks Żywieniowy
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
-
[X3] Kompleks Żywieniowy
Mam pytanko, jestem stosunkowo nowy w X-3 (we wcześniejsze części w ogóle nie grałem) i rozpocząłem grę fabularną (tak na rozgrzewkę)
Olałem kompletnie wszystkie misje (nawet 1 nie zrobiłem) i uznałem że trza pohandlować, po jakichś 4 godzinach miałem swój pierwszy milion (pożytkowałem się co nieco instrukcją a poza tym intuicją) a po kolejnych 2 miałem dwa razy tyle (2 m)
Postanowiłem ten "kesz" wydać na jakieś porządne fabryki, w instrukcji wyczytałem o żarciu w Home of Light więc postanowiłem pomiędzy 2 smażalniami steków postawić hodowlę argońskiego bydła.
Kupiłem fabrykę i 2 TS-y klasy merkury. Statki wysłałem do Ore Belt po jakieś tanie "bateryjki" (ogniwa e.) pierwszy przelot jako tako podziałał więc postanowiłem wysłać jeden ze statków na "kupowanie po najlepszej cenie" (oczywiście ogniw) z granicą 13 kredytów. Drugi tymczasowo siedział w bazie (miałem zamiar dokupić do niego moduł kupiecki mk3)
Po jakimś czasie dokupiłem także farmę Delaxiańskiej przenicy i połączyłem ją w kompleks z bydłem.
Na razie sytuacja jest stabilna (ogniw mam 16 k) nawet mimo faktu że musiałem przez pewien czas sam latać mercurym bo moje 2 statki (przydzielone do kompleksu) zostały nagle zaatakowane przez khaak (w ore belt, na szczęście nie zdążyły jeszcze kupić ogniw!).
Według kalkulatora (polskiego) na tej fabryce odkuję się za jakieś 70 h (nie liczy mercurych) czasu gry.
Moje pytanie (wreszcie) brzmi... Czy taki kompleks ma w ogóle sens??? Warto handlować żarłem w sektorach Argońskich? A jeżeli nie żarłem to czym?