[X3] 2 Pytania poczatkującego

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

kompotex

[X3] 2 Pytania poczatkującego

Post by kompotex »

Witam
Jestem początkujący, więc zacząłem od wątku handlowego.
Mam 2 statki discoverera i Mercury. Mercury lata samodzielnie zaopatrzony w Trasing Soft MK3, jest na poziomie 2. Niestety zauważyłem że w zasadzie nie przynosi żadnych zysków a raczej traci. ( w ciagu ostatnich 4 godzin zjechał z 260tyś na 216 tyś) czy trzeba mu coś jeszcze dodatkowo ustawić żeby zarabiał ? Oczywiście lata w obrębie sektora... A korzystałem z "tutorial "trading player by Augustini"

W miedzy czasie zwiedzam wszechświat i probuje rozwalać piratów :) Mam jednak problem jak zaczynają we mnie walić rakietami, kompletnie nie wiem jak się bronić przed przed nimi. Czy są dostępne jakieś systemy czy może coś w rodzaju wyrzucanych flar?
Jeśli gdzieś było to przepraszam ale sam niestety nie znalazłem :(
Pozdrawiam, KompoT
Savri

Post by Savri »

Podstawa u tradera to nabranie odpowiedniego doswiadczenia przez pilota, wtedy zaczyna sie handel we wszechswiecie i prawdziwy zarobek. Najlepiej nabijać exp w home of light moim zdaniem.

Co do rakiet piratów to nie powinno być to dla ciebie problemem bo jesteś szybszy od większości rakiet. Co do flar, w nowym bonus packu istnieje coś takiego jak obrona antyrakietowa moskit. Czyli moskity są automatycznie odpalane w rakiety wroga. Przynajmniej tyle wywnioskowałem z opisu bo sam tego nie uzywam.
Adrian_Wir
x3tc

Post by Adrian_Wir »

Twój Merkury będzie się także zaopatrywał w różne, potrzebne mu urządzenia jeżeli mu takich nie kupiłeś. Na początku może to być wina również tego.
Co do sektoru to zgodzę się z Savrim, nie ma to jak Home of Light.
A co do rakiet, jeżeli nie masz rakiet typu moskit możesz po prostu zestszeliś wrogie pociski z działek.
Dine

Post by Dine »

A ja mam sugestie do pytania nr.1