Waar is X2 the Threat te koop?
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
- Moderator (Nederlands)
Waar is X2 the Threat te koop?
http://www.dynabyte.nl/shop_artikel_nie ... 1&Zoeken=1
Dus zonder moeilijke import.
Iemand andere winkels?
Dus zonder moeilijke import.
Iemand andere winkels?
-
-
Dynabyte alleen, was ook zo met Xbtf-Xten.
online besteld enzit nu te wachten op de postman
Email bevestiging:
Hartelijk dank voor uw bestelling op onze website.
Wij hebben de bestelling met het bestelnummer #### in goede orde ontvangen en deze is in behandeling genomen.
Uw bestelling ziet er als volgt uit:
1 * X2 The Threat EUR 51.95
1 * Rembourskosten EUR 5.70
Totaalbedrag EUR 57.65
De bestelling zal zo spoedig mogelijk naar u worden verzonden
niet goedkoop maar het waard
online besteld enzit nu te wachten op de postman

Email bevestiging:
Hartelijk dank voor uw bestelling op onze website.
Wij hebben de bestelling met het bestelnummer #### in goede orde ontvangen en deze is in behandeling genomen.
Uw bestelling ziet er als volgt uit:
1 * X2 The Threat EUR 51.95
1 * Rembourskosten EUR 5.70
Totaalbedrag EUR 57.65
De bestelling zal zo spoedig mogelijk naar u worden verzonden
niet goedkoop maar het waard

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
@Henkie
Hey Henkie
Waar kun je die Dynabyte shops vinden??
Want als dat zo is ga ik hem in het nieuwe jaar direct kopen.
ik zoek eigenlijk een shop in Den Helder of Alkmaar
dat is het dichtst bij mijn locatie, als die er niet zijn kan iemand me dan wat info verschaffen over het beleid van een shop genaamdt Dimension plus (Dimension Plus)
want anders bestel ik hem daar
Alvast Bedankt
Locutus
dat is het dichtst bij mijn locatie, als die er niet zijn kan iemand me dan wat info verschaffen over het beleid van een shop genaamdt Dimension plus (Dimension Plus)
Alvast Bedankt
Locutus
hello this was me
-
Ik heet ook Henk, en dus mag ik antwoorden 
Er is er een in Alkmaar, en hier is the online DByte shop http://www.dynabyte.nl/ kun je ook alle winkel adressen vinden
Dimension?, nooit van gehoord, kan ik er dus niets over zeggen...

Er is er een in Alkmaar, en hier is the online DByte shop http://www.dynabyte.nl/ kun je ook alle winkel adressen vinden
-
Re: @Henkie
het ziet er naar uit dat ie nog moet komen kun je beter bij dynabyt bestellen 6 feb komt namelijk de UK versie uit niet de US die is er al lang::Locutus:: wrote:Hey Henkie
Alvast Bedankt
Locutus
-
iedereen mag antwoorden somige kunen niet altijd op tijd antwoorden er zullen ook mensen er bij zijn die beetje ongeduldig zijn op wachten en zo niet meer terug komenHawK53 wrote:Ik heet ook Henk, en dus mag ik antwoorden

-
Darky,
Sorry dat ik out of tone raak tegen een moderator (het forum, TLR waar ik vandaan kom, wordt het niet altijd op prijs gesteld maar alleen in de ernstige gevallen waar men tegen de mods gaat flamen als een gek worden bestraft) maar wordt het niet eens tijd voor een edit button hier?
en ten tweede, sinds ik al meer dan een half jaar actief op X2 sta te wachten, ga ik hier echt nog niet meteen weg.
Het is alleen zo dat ik zeker 95% van al mijn posts op TLR wordt gedaan sinds dat mijn thuis is (tevens ook de eerste actieve keer dat ik deelneem aan een online community board)
Trouwens nog een dingetje, Ik vindt dat de mods hier een complimentje mogen hebben, De moderation die hier gedaan wordt vindt ik voorbeeldig
ik vindt het ook leuk dat Egosoft een Nederlands forum heeft opgericht voor de (wellicht) schaarse hoeveelheid Nederlanders die hier actief zijn
Ook dat vindt een Hulde wel Waard
en dus Hulde aan Egosoft en aan de Mods Hier dus Dubbel Hulde
Sorry dat ik out of tone raak tegen een moderator (het forum, TLR waar ik vandaan kom, wordt het niet altijd op prijs gesteld maar alleen in de ernstige gevallen waar men tegen de mods gaat flamen als een gek worden bestraft) maar wordt het niet eens tijd voor een edit button hier?
en ten tweede, sinds ik al meer dan een half jaar actief op X2 sta te wachten, ga ik hier echt nog niet meteen weg.
Het is alleen zo dat ik zeker 95% van al mijn posts op TLR wordt gedaan sinds dat mijn thuis is (tevens ook de eerste actieve keer dat ik deelneem aan een online community board)
Trouwens nog een dingetje, Ik vindt dat de mods hier een complimentje mogen hebben, De moderation die hier gedaan wordt vindt ik voorbeeldig
ik vindt het ook leuk dat Egosoft een Nederlands forum heeft opgericht voor de (wellicht) schaarse hoeveelheid Nederlanders die hier actief zijn
Ook dat vindt een Hulde wel Waard
en dus Hulde aan Egosoft en aan de Mods Hier dus Dubbel Hulde
hello this was me
-
-