Ik heb een paar vraagjes:
1. wat is een ongeveer even goed schip als de paranid perseus
2. wat voor verband zit er in de loterij(verband tussen de cijfers)
3. Mocht je een schip winnen bij de loterij waar kun je dat dan ophalen
Dit moest k even kwijt want k ben te lui om het zelf uit te testen (al heb ik daar al een poging toe gedaan )
1. weet het niet zo sorry
2. geen verband, de loterij is niet te winnen BTW heb je het over de gewone loterij of de winnable lottery(script)
3. bij de winnable lottery kun je een schip winnen, dat schip zal dan denk ik bij een Shipyard zijn, (ook kun je een prijs van 1,2 of 3 miljoen winnen)
kvraag me af of dat ik daar een hoog genoege rang voor hep, en ik heb momenteel 1200000 dus daar zal ik waarschijnlijk geen large voor kunnen kopen. Al heb ik wel 2 stations die ong 100000 credits per kwartier maken
Wat is dat met die winnable lotery? Ik heb 2500 x2 betaald aan loten en ik heb eigenlijk een speciale savegame gemaakt om te testen wanneer je wel en niet wint .
die winnable lottery is een script dat je kunt downloaden, je betaalt dan 10.000 per lot en maakt een veel grotere kans op een prijs, dit kan een M5,M4,M3 zijn of een prijs van 1 miljoen, 2 mil, 3mil
ok ik weet niks van scripts and modding, mij is verteld dat er in de map maps een editor zou staan(niet dus) mar waar kun je die script downloaden en hoe kun je hem activeren?
dat scripten is raar man Download ik die script installer van cycrow, wil ik er een script voor downloaden: page forbidden. download ik er een als zip file en extract die en dan kan die script installer dat niet. Volgens mij is dat scripten niks voor mij
Ilsan wrote:Het word tijd dat ik ook die winnable lottery is ga winnen al 15 x geprobeerd maar nog geen geluk
@Michiel1 , niet alle scripts werken op Cyrow's script installer, maar meestal staat er bij een script wel uitleg hoe je dat script moet installeren
Ik install niet eens scripts die de cycrow installer niet hebben. Ik vind dat het dan zo'n bende wordt in 'm'n script directory. En voor de lottery pak altijd de 3e daar valt hij het meeste op uit mijn ervaring.
Ilsan wrote:Het word tijd dat ik ook die winnable lottery is ga winnen al 15 x geprobeerd maar nog geen geluk
@Michiel1 , niet alle scripts werken op Cyrow's script installer, maar meestal staat er bij een script wel uitleg hoe je dat script moet installeren
Ik install niet eens scripts die de cycrow installer niet hebben. Ik vind dat het dan zo'n bende wordt in 'm'n script directory. En voor de lottery pak altijd de 3e daar valt hij het meeste op uit mijn ervaring.
Oke dat ga ik is proberen thanks voor tip en het klopt best wel wat je zegt met dat bende in je script directory maarja zolang de scripts bij mij blijven werken heb ik er geen problemen mee
Ja maar ik had een keer het probleeem dat mijn raketten als kisjes eruit kwamen i.p.v als raketten. Ik heb 5 min dubbel gelegen maar daarna was ik toch wel wat ongerust. Want welk filetje zou dat nou zijn???. En sinds dien gebruik ik alleen cycrows installer.
En trouwens bij cycrow's installer zit ook een inpak proggie zodat je die losse file's kunt veranderen naar een .spk.
ja maar waar kun je die scripts downloaden dan, in ieder geval niet met de installer. Nou weet ik het probleem weer, elke keer als ik een script voor de script installer wil downloaden krijg ik een forbidden page
@yellowman : lol
Yellowman wrote:Ja maar ik had een keer het probleeem dat mijn raketten als kisjes eruit kwamen i.p.v als raketten. Ik heb 5 min dubbel gelegen maar daarna was ik toch wel wat ongerust. Want welk filetje zou dat nou zijn???. En sinds dien gebruik ik alleen cycrows installer.
En trouwens bij cycrow's installer zit ook een inpak proggie zodat je die losse file's kunt veranderen naar een .spk.
Jaaah ? ik ga er morgen meteen naar kijken bedankt man
Edit: @ Michiel1, bij de meeste scripts kun je het ook van een mirror proberen mischien dat je dan wat meer geluk hebt