Ik kom niet voorbij de Astoroid missie in X3 (waarin kyle brennan wordt achtervolgd door de khaak, die achtervolgt wordt door jou, die achtervolgt wordt tot de khaak.) ik kom op een bepaalde plek voor een solide muur te staan, ik zie geen uitweg, en tijdens mijn zoektocht ben ik al een groot aantal keer opgeblazen door een khaak M3 nadat ik deze head-on ramde, omdat ik perongeluk de verkeerde kant op ging....
iemand suggesties (iemand die me de hele complete route kan uitleggen??)
De achtervolg Kyle Brennan en blijf voor de Khaak missie in X3 (HELP MIJ VERDER!!!)
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
De achtervolg Kyle Brennan en blijf voor de Khaak missie in X3 (HELP MIJ VERDER!!!)
The best way to survive a battle is not getting into it.
-
De hele route uitleggen gaat een beetje lastig als je opgejaagd word en dit met bijna volle snelheid de obstakels te ontwijken.
Het enige wat ik kan zeggen is dat het mogelijk is op speed 90% en er is echt een gaatje van de een naar de andere kant.
Niet opgeven he!! Hoe frustrerend he ook is.
Het enige wat ik kan zeggen is dat het mogelijk is op speed 90% en er is echt een gaatje van de een naar de andere kant.
Niet opgeven he!! Hoe frustrerend he ook is.
Protector of the Federation 11%
Master Industrialist 86%
Battlemaster 11%
Master Industrialist 86%
Battlemaster 11%
-
`mmm kan `m nog herineren in 1.0 versie makkie was er zo doorheen(geluk ???).
deed `m daarna nog een keer in de 1.3 versie frusterend.
blijven proberen.
een lastige plek vond ik een soort hal en zat er rechts boven achterin een beetje verstopte opening.
deed `m daarna nog een keer in de 1.3 versie frusterend.
blijven proberen.
een lastige plek vond ik een soort hal en zat er rechts boven achterin een beetje verstopte opening.
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade
fighting rank combat ace 1st grade
-
-
-