station bouwen

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Michiel1
x3

station bouwen

Post by Michiel1 »

Die ene falcon he, waarvan ik zei dat ik die had he, die heb ik verkocht. Voor 1,3 miljoen credits. Ik neem aan dat dit genoeg is om een station te bouwen, alleen weet ik nog niks over stations bouwen.Je huurt een tl freighter, laat hem je station kit dragen en dan ergens neerzetten. Maar zijn hier bijv. speciale plekken voor? en moet je na het kiezen van de locatie constant metal(of iets anders) naar je station toebrengen?
LionOfHeart
x3tc

Post by LionOfHeart »

dat ga ik ook doen alleen ik raad je aan om daar een L of een grotere neer te zetten. ik had een M gekocht, maar later zag ik dat je 5 stations kan bevoorraden.

je hoeft geen kit te gebruiken, alleen een flower farm.
en je moet een TL in huren om je station te kopen en op de gewenste plek neer te zetten.

je heb ook nog een schip nodig voor het bevoorraden van je eigen station. je je moet in je station ook nog geld stopen.

je moet de TL naar de schipyard sturen en je moet daar zelf ook in de sector zijn om hem te kopen.

het staat ook in je boekje, lees een door heel handig.
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

ik heb alles al gedaan, de TL is onderweg alleen ik ben aant wachten, ik had alleen gedacht dat je verder zelf je station af moest bouwen, en daar metal of iets anders voor nodig had, dit is dus niet het geval, het wordt vanzelf in elkaar gezet?
iridian
x3

Post by iridian »

... normaal wel

is geen IKEA kit ofzo ^^
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

bij andere spellen heet dit een station kit. Maar, het station staat, ik heb 2 schepen die de boel transporteren en ik heb een probleem. Mijn wapens begeven het opeens, ik kan er niet meer mee schieten, terwijl mijn schip niet beschadigd is. Dit ligt niet aan laser targeting mode. De wapens aan de linkerkant van het scherm zijn donkerder dan normaal, wat betekent dit? En ik kan btw wel gewoon raketten afvuren, configuratie heb ik al geprobeerd (primary fire) maar dit werkte niet, is er een of andere WEAPONLOCK ofzo?

ow ik zie het al, ik had de verkeerde weapongroup ingesteld :headbang: .

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”