Argon agression

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

gizmonibe
x4

Argon agression

Post by gizmonibe »

Ik heb een positieve standing met Argon
en alle Argon militairy zijn normaal ook friendly naar mij
Maar er is regelmatig 1 Argon Militairy vanguard buster aggressief naar mij , ik kan hem niet aanvallen want dan krijg ik alle argon militairy achter me aan , en verlies daarbij ook standing, maar als ik niets doe schiet hij mij aan flarden, is dit een glitch in de game of is er iets aan te doen.
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Lastig... klinkt alsof dat schip ooit eens een afgedwaald schot teveel heeft gehad en rood is geworden.
Of een achterblijfsel van de verhaallijn waar je achterna gezeten werd door argon. Maar dat waren bij mijn weten alleen maar Nova's. En sinds patch 1.3 of zoiets moeten die allemaal gewoon netjes weer blauw worden.

Geen idee eigenlijk hoe je een rood schip zonder 'm te slopen weer blauw krijgt...
mogul
x3

Post by mogul »

ik heb het een keer gehad dat er een shot teveel een goede had geraakt.
kon met een setor patrol communiceren.
deze dus vertellen dat dat een vergissing was en ze werden weer blauw.
maar of dit bij nu nog kan :?: :?: :?:
is mischien het proberen waard maar weet dus niet of het lukt.
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade
-Joshua-
x2

Post by -Joshua- »

Via de Cheat Scripts (zie het x3 scripting forum) is er een script waarmee je dingen kunt opblazen, zonder nadelige gevolgen (tenzij je een van je eigen schepen/stations selecteert, of nog erger, jezelf). zou moeten helpen, de verleiding van dit soort scripts is dat je het nog wel eens heel graag wil gebruiken voor andere doeleinden

ik heb het ook eens voor elkaar gekregen door hem te bestoken met "Weapons Fire was in Error" zin.. na 5 keer was iedereen frendly

probeer de carriers eens?
The best way to survive a battle is not getting into it.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”