pirate stations

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Michiel1
x3

pirate stations

Post by Michiel1 »

Ik heb een volledige sector map met alle sectoren erop maar er staat ook een legenda bij waarop staat of er een equipment dock, pirate station of shipyard aanwezig is. Maar dat klopt niet. Er zouden in the hole en in ore belt pirate stations moeten zijn. Volgens enkele beweringen op het forum zouden er zich in ore belt zelfs kha'ak schuil houden.
dirtbag
x4

Post by dirtbag »

In Ore Belt zijn wel verdacht veel kha'ak clusters. Heb je het over X2 of X3? In beide games bevat Ore belt een Pirate base, en in X2 ook nog een Kha'ak base (in die asteroide die je opblaast in zo'n missie)
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Op die kaart staan waarschijnlijk de plaatsen waar direct in het begin van het spel Pirate Bases staan. Echter deze worden ook gemold en opnieuw gebouwd. Dus het kan zo zijn dat ze ergens anders staan bij jou.

Ook kan het zijn dat ze zo ver buiten de kaart staan dat je ze nog niet hebt ontdekt.
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

ore belt is voor mij een redelijk veilige plek die ik full time gebruik om energy cells vanaf te halen, het enige dat ik daar ooit tegen ben gekomen zijn 4 xenon.

"Ook kan het zijn dat ze zo ver buiten de kaart staan dat je ze nog niet hebt ontdekt."

Alle sectoren staan erop, zelfs de 5 kha'ak sectoren (dan wel als unknown sector maar ok)
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Ik bedoel te ver op de sector map. Niet the universe map. Het kan zijn dat de pirate base buiten het maximale bereik van die sector kaart ligt.
-Joshua-
x2

Post by -Joshua- »

Druk een paar keer op end, je kaaart zal dan uitzoomen, de pirate base locatie is normaal...
Spoiler
Show
ver boven de North Gate
[/spoiler]
The best way to survive a battle is not getting into it.
LionOfHeart
x3tc

Post by LionOfHeart »

hoe maak je piraten stations weer toegankelijk als alle vijandig zijn.
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Kapot knallen, de nieuwe zullen je weer laten docken.
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Of gewoon wachten. Ze worden vanzelf wel weer blauw. Tenminste, dat is mijn ervaring.
LionOfHeart
x3tc

Post by LionOfHeart »

in X2 werden ze weer blauw. dat weet ik maar, ik heb al een hele tijd gewacht.
Blueman
x3tc

Post by Blueman »

Ik heb bij X3 nog nooit gemerkt dat ze vanzelf weer blauw werden, Je kan ze wel hacken via een andere pirate base
LionOfHeart
x3tc

Post by LionOfHeart »

dat kan niet alle zijn vijandig

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”