hoe zit dit nou?
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
hoe zit dit nou?
Heb ik het of zijn alle 5MJ EN 25MJ (en mogelijke shields ertussen) uitverkocht. Ik ben nu al in 5 galaxy's geweest puur om schilden te kopen voor mijn nieuwe schip. Ik kan ze nergens vinden, alle 5MJ zijn op en alle 25MJ staan niet eens in de lijst. Hoe komt dit?
-
-
-
2 vragen
Vraag 1: Ik wil graag een station bouwen dat 5MJ en/of 25MJ shields kan produceren. Wat voor station moet ik hebben, wat moet er in de buurt zijn, wat voor rescources heeft het nodig etc.
Vraag 2: Wat voor stations in welke sector leveren het meeste op?
Vraag 2: Wat voor stations in welke sector leveren het meeste op?
-
Ik heb ze maar even samen gevoegd, want het gaat eigenlijk over hetzelfde onderwerp, niet?
Over je vragen:
Over je vragen:
- 5 MJ Shields
- Paranid
Benodigd: 2,687,848 credits om te bouwen.
Waar te kopen: Cardinal's Domain
Grondstoffen: Energy Cells, Soya Husk & Ore - Teladi
Benodigd: 2,551,508 credits om te bouwen.
Waar te kopen: Ministry of Finance
Grondstoffen: Energy Cells, Nostrop Oil & Ore
- Paranid
- 25 MJ Shields
- Paranid
Benodigd: 4,999,140 credits om te bouwen.
Waar te kopen: Paranid Prime
Grondstoffen: Energy Cells, Soya Husk & Ore - Split
Benodigd: 4,284,976 credits om te bouwen.
Waar te kopen: Family Njy
Grondstoffen: Energy Cells, Rastar Oil & Ore
- Paranid
- 5 MJ Shields
- Algemeen kan aangenomen worden dat hoe duurder een fabriek is, hoe meer deze oplevert. Hierbij moet je echter wel naar de vraag en aanbod van de goederen in een sector kijken. Een uitzondering hierop is de Solar Power Plant, hetgeen meer verdient dan zijn 'prijsgenoten'.
-
Dus de paranid zouden beter zijn dan de teladi en split hmm.
Jammer, bij teladi kun je ze sowieso kopen en bij de split heb ik net een beetje reputatie opgebouwd door 2 piraten naar verweggistan te knallen.
Bij paranid echter zit ik nu net in die missie van find the crystals, zodra ik naar paranid prime ga denk ik dat mijn reputatie iets gaat zakken, elk schip en elk station staat dan rood weergegeven op de kaart. Maar nu ik erover nadenk heb je een best hoge rang nodig voor stations, en dan zeker per specifiek ras, dan toch maar een teladi sector zoeken met een pirate station.
Jammer, bij teladi kun je ze sowieso kopen en bij de split heb ik net een beetje reputatie opgebouwd door 2 piraten naar verweggistan te knallen.
Bij paranid echter zit ik nu net in die missie van find the crystals, zodra ik naar paranid prime ga denk ik dat mijn reputatie iets gaat zakken, elk schip en elk station staat dan rood weergegeven op de kaart. Maar nu ik erover nadenk heb je een best hoge rang nodig voor stations, en dan zeker per specifiek ras, dan toch maar een teladi sector zoeken met een pirate station.