hoe zit dit nou?

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Michiel1
x3

hoe zit dit nou?

Post by Michiel1 »

Heb ik het of zijn alle 5MJ EN 25MJ (en mogelijke shields ertussen) uitverkocht. Ik ben nu al in 5 galaxy's geweest puur om schilden te kopen voor mijn nieuwe schip. Ik kan ze nergens vinden, alle 5MJ zijn op en alle 25MJ staan niet eens in de lijst. Hoe komt dit?
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

25MJ schilden moet je bij de Split halen. Het zou kunnen dat een ander ras ze ook in de equipment docks verkoopt, maar dacht het niet. Dat de 5MJ schilden op zijn is toch een mooie gelegenheid om er een fabriekje neer te zetten? :)
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

Kan zijn... maar ik heb niet genoeg geld en heb nog geen ervaring met station management.
Michiel1
x3

2 vragen

Post by Michiel1 »

Vraag 1: Ik wil graag een station bouwen dat 5MJ en/of 25MJ shields kan produceren. Wat voor station moet ik hebben, wat moet er in de buurt zijn, wat voor rescources heeft het nodig etc.

Vraag 2: Wat voor stations in welke sector leveren het meeste op?
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Ik heb ze maar even samen gevoegd, want het gaat eigenlijk over hetzelfde onderwerp, niet?

Over je vragen:
    • 5 MJ Shields
      • Paranid
        Benodigd: 2,687,848 credits om te bouwen.
        Waar te kopen: Cardinal's Domain
        Grondstoffen: Energy Cells, Soya Husk & Ore
      • Teladi
        Benodigd: 2,551,508 credits om te bouwen.
        Waar te kopen: Ministry of Finance
        Grondstoffen: Energy Cells, Nostrop Oil & Ore
    • 25 MJ Shields
      • Paranid
        Benodigd: 4,999,140 credits om te bouwen.
        Waar te kopen: Paranid Prime
        Grondstoffen: Energy Cells, Soya Husk & Ore
      • Split
        Benodigd: 4,284,976 credits om te bouwen.
        Waar te kopen: Family Njy
        Grondstoffen: Energy Cells, Rastar Oil & Ore
  1. Algemeen kan aangenomen worden dat hoe duurder een fabriek is, hoe meer deze oplevert. Hierbij moet je echter wel naar de vraag en aanbod van de goederen in een sector kijken. Een uitzondering hierop is de Solar Power Plant, hetgeen meer verdient dan zijn 'prijsgenoten'.
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

Dus de paranid zouden beter zijn dan de teladi en split hmm.
Jammer, bij teladi kun je ze sowieso kopen en bij de split heb ik net een beetje reputatie opgebouwd door 2 piraten naar verweggistan te knallen.
Bij paranid echter zit ik nu net in die missie van find the crystals, zodra ik naar paranid prime ga denk ik dat mijn reputatie iets gaat zakken, elk schip en elk station staat dan rood weergegeven op de kaart. Maar nu ik erover nadenk heb je een best hoge rang nodig voor stations, en dan zeker per specifiek ras, dan toch maar een teladi sector zoeken met een pirate station.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”