waar aanschaffen van standaard software????

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Michiel1
x3

waar aanschaffen van standaard software????

Post by Michiel1 »

je zou in home of light zogenaamd trading software mk3 en dingen als triplex scanner en die andere scanner moeten kunnen aanschaffen. Nou, niks van gemerkt. Telkens als ik op het forum aant koeken ben dan zie ik dat soort dingen. Ow bij de bovenstaande dingen hoort eigenlijk ook nog de docking computer, waar kun je die vinden. Wacht even dit is te onoverzictelijk.

Waar kun je krijgen:

1. trading software mark 3

2. triplex scanner

3. andere scanner(anders dan triplex en freight als die er is)

4. docking computer

5. 25 mw shield.

Dit is het voor nu. ik vraag nog wel een andere keer iets als ik weer iets nieuws heb gevonden.
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

1. Teladi Equipment Docks en Terracorp Headquarters (Home of Light)

2. Boron en Paranid Equipment Docks en Terracorp Headquarters

3. duplex scanner in Equipment Docks, behalve Boron en Paranid

4. Paranid Equipment Docks

5. Split Equipment Docks. Let ook op fabrieken die hier en daar kunnen voorkomen.

Voor Paranid en Split zul je eerst reputatie op moeten bouwen... een Pirate Base in de buurt kan dan handig zijn (Priest's Pity en Family Rhonkar dacht ik).
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

als ik in home of light kom zie ik helemaal geen triplex scanner of duplex scanner of trading software mk3. Wel vind ik navigation software mk1 en combat software mk1 en mk2.
Jaron
x3tc

Post by Jaron »

Elk ras verkoopt z'n eigen dingetjes. Die triplex scanner bv, is niet bij de Argon te koop.
PTR
x3

Post by PTR »

Michiel1 wrote:als ik in home of light kom zie ik helemaal geen triplex scanner of duplex scanner of trading software mk3. Wel vind ik navigation software mk1 en combat software mk1 en mk2.

Zit je in Terracorp Headquarder? Die bevind zich
Spoiler
Show
links boven in de sector Home of Light
Trading Mk3 software is het allerlaatste product op de lijst, kost 500k.

En over scanners; een mineral scanner is ook bijna overal te krijgen.
Burn the land, boil the sea,
you can't take X from me...
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

heeft duplex scanner zin als je al triplex scanner hebt?
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Nee.

Behalve als je triplex scanner kapotgeschoten wordt, dan heb je nog wat achter de hand. Niet dat dat echt gebeurt natuurlijk...
En in plaats van de triplex kan de duplex scanner kapotgaan. Nog beter. Maar echt zinvol... nee.
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

Kan een schip dat jou toebehoort iets met een docking computer, of heeft hij daar niks aan?

Nu ik toch bezig ben wil ik meteen vragen of je eigenlijk personeel kunt huren of kopen. Niet dat je er veel aan zult hebben maar wie weet.
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Nee, alleen jijzelf kunt de docking computer gebruiken. Geldt overigens voor nog wel wat andere upgrades ook.
Maar voor het geval je een keer in dat andere schip wilt vliegen, is het handig om voorbereid te zijn ;)

Een Universe Trader zou je kunnen zien als een soort van personeel. Maar een M2 bemanning, zoals in een van de X² scripts het ik nog niet gezien.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”