off topic: over update

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Michiel1
x3

off topic: over update

Post by Michiel1 »

toen ik de update had geinstalleerd werd de 1e missie(op quickstart, easy) een stuk makkelijker. Ik kreeg namelijk een nieuw doelwit ipv hetzelfde doelwit als dat doelwit dat je krijgt als je autopilot gebruikt.
het nieuwe doelwit was hetzelfde als dat je standaard ziet. Normaal gesproken mis ik een heleboel van de schepen waardoor ze langs de turret glippen en het schip kapot schieten. Maar nu was het zo makkelijk om raak te schieten: ik hoefde niet eens op het doelwitje te richten, net buiten het vierkantje was zelfs nog raak! :) Dus voor degenen die ook vastzitten bij de 1e missie : download die update.
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

1) Het is niet echt off-topic, dunkt me.
2) Het zou helpen indien je vermeld welke update...
3) Het klinkt erg als de autoaim... Al is het mij niet bekend dat die vanaf het begin aanstaat bij quickstart, maar ik kan er naast zitten.
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

nou ik heb voor de patch(1.3!!!) niks gemerkt van auto aim dus ik weet niet wat die patch allemaal aanpast maar ik had in plaats van zo'n zandloper doelwit wel opeens zo'n gewone. BTW als je geluid het niet doent(wat het geval is) en je niet weet hoe je in een sector moet komen (farnhams legend ofzo in dit geval) wat kun je dan het beste doen?
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Michiel1 wrote:BTW als je geluid het niet doent(wat het geval is) en je niet weet hoe je in een sector moet komen (farnhams legend ofzo in dit geval) wat kun je dan het beste doen?
Zoeken, en de universe map gebruiken om te kijken of je 'm gevonden hebt.
Spoiler
Show
Of je gebruikt een dergelijke kaart:
http://www.seizewell.de/x3sectors-eng.jpg
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

haha, ik dacht dat ze (net zoals bij mmorpg star sonata misschien wel een universe map hadden op deze site. Maar dit is dus niet het geval. :(
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

map gevonden :) wat is yaki voor een volk?
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Yaki is een bepaalde groep piraten die je een paar keer in de verhaallijn tegenkomt. Veel meer heisa over in previews dan daadwerkelijk voorkomt in het spel :roll:

Sinds patch 1.3 hebben ze ook een eigen sector. D'r zitten leuke schepen tussen om te kapen :)

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”