Weet iemand hoe ik de spraak aan de gang kan krijgen?
Ik heb alles geprobeerd wat op de FAQ pagina staat zoals het donwloaden van de Megacodecs maar ik hoor alles, behalve de spraak.
Na het downloaden van de megacodecs verschijnen deze nog steeds niet in de Audiocodecs lijst. Het opnieuw installeren van Windows gaat me wel wat te ver.... Ik werk met WinXP sp2 .
spraak werkt niet bij x2 the threat
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
- Moderator (Nederlands)
-
-
-
-
Ik heb Dirext x 9.0 opnieuw geinstalleerd maar ik hoor nog steeds geen spraak. Madboris op het engelstalige forum heeft een ellenlange verhandeling over video & audio(muziek) problemen maar spraak komt er niet in voor. Egosoft geeft Windows de schuld en anderen geven Egosoft de schuld. Alle andere games werken gelijk goed oa Indiana Jones Infernal machine en Emperors Tomb. Maar ja, Lucasarts heeft misschien slimmere programmeurs......
-
dit gaat mijn petje te boven.
mischien als je x2 deinstalleerd en dan weer installeerd.
wel ff je save games bewaren in een andere (tijdelijke) map zetten.
dan houd het bij mij op.
toch vreemd directx deinstalleren en dan installren werkt bij mij steedst perfect.
nou ja hoop dat `m aan de praat krijgt.

mischien als je x2 deinstalleerd en dan weer installeerd.

wel ff je save games bewaren in een andere (tijdelijke) map zetten.
dan houd het bij mij op.
toch vreemd directx deinstalleren en dan installren werkt bij mij steedst perfect.

nou ja hoop dat `m aan de praat krijgt.
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade
fighting rank combat ace 1st grade
-
-
Ik denk dat jouw probleem toch iets anders was dan het mijne, jij hoorde
teveel geluid en ik te weinig... Overigens doet het spel het verder fantastisch, alleen de spraak doet het niet.
Ik ga eerst proberen om de spraakfiles op te sporen ( heb er al een gevonden) en dan kijken of die losse files het wel doen. Ik heb een diagnostich programmaatje gedownload van Gspot . Misschien kan ik daar wat mee. Daarna zien we wel weer...
teveel geluid en ik te weinig... Overigens doet het spel het verder fantastisch, alleen de spraak doet het niet.
Ik ga eerst proberen om de spraakfiles op te sporen ( heb er al een gevonden) en dan kijken of die losse files het wel doen. Ik heb een diagnostich programmaatje gedownload van Gspot . Misschien kan ik daar wat mee. Daarna zien we wel weer...
-
mogelijk zelfde probleem bij x2
Heb jij ook dat als je contact met iemand wil opnemen en je vraagt iets zoals waar iets is, dat je dan geen beeld meer ziet van de piloot. Zodat je alleen maar aan de tekst kunt zien of het nou teladi of boron is?
-