Hi all waarom werkt mijn best buy en sell software niet? en meer...

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

greenfrogger

Hi all waarom werkt mijn best buy en sell software niet? en meer...

Post by greenfrogger »

Spoiler
Show

ik heb een fully loaded scheepje die van het begin easymode verkocht nl de mercury en heb wat spulletjes gekocht en geinstalleerd maar waarom werkt de best buy en selling tool niet zit wel in de cargo bay en staat aangegeven als equipped extensions ik kan ze ejecten maar das niet slim denk ik dus zou moeten werken toch the buttons zijn wel zichtbaar maar geven een not installed melding???!!!?!?!?!?

help.

hetzelfde geld voor mijn vrachtbeamertje terwijl bv de scanner wel weer werkt (illegaal werk?!?).

zucht

oh ja en waarom werkt het niet als ik aangevallen wordt om de attacker snel te selecteren ? "E"werkt niet scheepje gaat rollen dan?

pfoei

bedankt alvast voor een stukkie antwoord Merroc en anderen.
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Re: Hi all waarom werkt mijn best buy en sell software niet? en meer...

Post by X-Warrior B AS »

Spoiler
Show
greenfrogger wrote:

ik heb een fully loaded scheepje die van het begin easymode verkocht nl de mercury en heb wat spulletjes gekocht en geinstalleerd maar waarom werkt de best buy en selling tool niet zit wel in de cargo bay en staat aangegeven als equipped extensions ik kan ze ejecten maar das niet slim denk ik dus zou moeten werken toch the buttons zijn wel zichtbaar maar geven een not installed melding???!!!?!?!?!?

help.

hetzelfde geld voor mijn vrachtbeamertje terwijl bv de scanner wel weer werkt (illegaal werk?!?).

zucht
Je zou kunnen proberen om ze bij de juiste equipment dock te verkopen en weer terug te kopen. Kost niks, en wie weet installeren ze 'm wel goed.

oh ja en waarom werkt het niet als ik aangevallen wordt om de attacker snel te selecteren ? "E"werkt niet scheepje gaat rollen dan?
Kijk of de instellingen van je knoppen wel goed staan. (nagenoeg) Elke knop kun je zelf toewijzen aan functies. Zit ergens in het options menu.
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Spoiler
Show
greenfrogger wrote:

En als je op 5 of 6 drukt werkt het ook niet?
greenfrogger wrote:hetzelfde geld voor mijn vrachtbeamertje terwijl bv de scanner wel weer werkt (illegaal werk?!?).
Ik weet niet wat je precies wilt doen, maar je kan een freight beamer alleen gebruiken om goederen van een van je schepen naar je eigen schip te sturen (of anders om, van het schip dat je bestuurt naar een van je eigen andere schpen)
greenfrogger wrote:oh ja en waarom werkt het niet als ik aangevallen wordt om de attacker snel te selecteren ? "E"werkt niet scheepje gaat rollen dan?
Dat vind ik ook al vreemd, in X² kon dit namelijk wel... Ik meen dat home/end iets is van previous/next enemy ship. Maar ik kan er naast zitten...
ED209v2
x3tc

Post by ED209v2 »

greenfrogger wrote:
Spoiler
Show

De toetscombinatie hiervoor is [shift] + T.

Persoonlijk vind ik het vervelend dat deze functie achter een [shift]-knop zit en heb hem daarom toegewezen aan een joystick knop. Veel handiger. Je kunt knoppen toevoegen en wijzigen in de optie menu.
Da_Imp
x3tc

Post by Da_Imp »

ED209v2 wrote:
De toetscombinatie hiervoor is [shift] + T.

Persoonlijk vind ik het vervelend dat deze functie achter een [shift]-knop zit en heb hem daarom toegewezen aan een joystick knop. Veel handiger. Je kunt knoppen toevoegen en wijzigen in de optie menu.
Ik moest ook even wennen dat het 'E' niet meer was. Daarna had ik een tijdje de overgangsperiode dat ik wist dat het icm Shift was, maar drukte elke keer op Shift-E... En aangezien ik ingesteld had dat ik niet elke keer op OK moest drukken om te Ejecten...

Oftewel vaak reloaden! ;)
greenfrogger

Ja en Nee

Post by greenfrogger »

Spoiler
Show

Vlieg al wat uurtjes heen en weer met een paar vrachtschepen of wingmen en heb het meeste wel aan de praat beamertje bv. had iets met trading software of nav software te maken etc.

Ik heb echter nog steeds moeite om een aanvallend schip snel te laten aanvallen door de AI van mijn scheepje dus "attack target " command

home / end is prima om te selecteren maar de E knop in attack mode werkt niet bij mij wellicht is daar de attack software module voor nodig uit stelsel verweggistan? zal straks weer even kijken als ik het weet hoort een ieder dat van mij

Cheers!
:o
greenfrogger

Alles Werkt Behalve Mk3 Trading Software

Post by greenfrogger »

Spoiler
Show

BEDANKT VOOR DE SHIFT -T COMBINATIE ( STAAT GELOOF IK NIET IN HET BOEKJE OF TOCH WEL MMMMMMMMM

Greetz john
mogul
x3

Post by mogul »

zover ik weet moet je die combat software mk 1 en mk 2 bij elk equipmentdock kunnen kopen als je maar genoeg creditsssss hebt
ga er vanuit dat dit in x3 net zo is als in x2. :wink:
grts mogul
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”