Dag minder zou ik zeker niet erg vinden.dag later of miner maak ook niet uit
Waar is het de beste en het snelste x3 bestellen/kopen??? (incl. poll)
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
-
Hey jongens,
ik zag net op dynabyte dat ie daar ook de 28e uitkomt, kostende 44,95€ - met klantenkaart dus rond de 40 euro.
http://www.dynabyte.nl/software.php?i=18665
Met wat geluk heb ik 'm dus deze vrijdag...wel één vraag: wat zijn de systeemeisen eigenlijk?
ik zag net op dynabyte dat ie daar ook de 28e uitkomt, kostende 44,95€ - met klantenkaart dus rond de 40 euro.
http://www.dynabyte.nl/software.php?i=18665
Met wat geluk heb ik 'm dus deze vrijdag...wel één vraag: wat zijn de systeemeisen eigenlijk?
-
- Moderator (Nederlands)
Een redelijk snelle processor (1.4GHz ?).Aekhiv wrote:Met wat geluk heb ik 'm dus deze vrijdag...wel één vraag: wat zijn de systeemeisen eigenlijk?
Videokaart met pixel shader 2.0 (GeForce 5600 en groter of ergens in die richting)
512MB geheugen ongetwijfeld, maar zorg nou maar voor een GB...
Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar dit lijkt me een redelijk goeie richtlijn.
-
in deze topic heb ik naar een hele goede post gelinked
.

-
-
-
-
Ja, ik keek vanochtend ook effe op de site van dynabyte of ie er al was....28 oktober....MOOI dacht ik.
(zo naief ben ik 's ochtendsvroeg nou eenmaal).
Toen ik om een uur of 5 naar die zaak ging zeiden ze dat ie waarschijnlijk op dinsdag binnenkwam, maar toen ik zonet effe op de site keek stond er ineens 11 november.
(zo naief ben ik 's ochtendsvroeg nou eenmaal).
Toen ik om een uur of 5 naar die zaak ging zeiden ze dat ie waarschijnlijk op dinsdag binnenkwam, maar toen ik zonet effe op de site keek stond er ineens 11 november.

-
-
- Moderator (Nederlands)
The Seeker wrote:Bol.com dan maar? Levering binnen twee a vier dagen maar dan heb je wel de CD-Rom versie. Helaas betaal je dan wel € 49,99.
Maar is er een winkel die sneller is?
Of is het beter om gewoon even rustig te blijven en aftewachten. Iemand nog ideeën

Een CD-ROM versie binnen 4 dagen ? Maar alleen Enlight brengt eeen CD-ROM versie uit, en die is d'r niet voor 5 november. Misschien foutje van Bol.com en toch DVD. Of de levertijd klop nie...
-
-
Jaron wrote:Ik heb net een betalingsverzoek van dimensionplus gehad. Die zullen 'm dus wel binnen hebben.
Als alles een beetje mee zit heb ik 'm dinsdag. Ga ik dit weekend maar weer even afscheid nemen van vrienden en bekenden.
grrrr heb nog niets gehoord van hun heb hem ok daar besteld

edit: heb ze gebeld maar ze wachten op de europese versie

oh wel dan wacht ik nog wel ff

en zeker met uit komen van spellen

-
ga eens naar de tech forum daar zie je wat er een beetje aan de hand is en warom het wachten waard isBlueman wrote:waarom laten ze ons altijd wachten

http://www2.egosoft.com/viewforum.php?f=65
-
-
wel ik weet dat ie bij mij ook draait maar elke game moet bij mij op de beste settingsBlueman wrote:ik heb een goeie pc waar hij toch wel op draait.
Vind dat ze dan gwn in de winkel moeten leggen met als comment dat er bugs in kunnen zitten zoals elke nieuwe game.

wil dat me game ook zo er uit ziet als ik hem heb

anders moet ik maar een alienware bestellen dan draait ie zeker op max setttings

Keep a eye on ur enemys but Keep an closer eye on ur friends .