Waar is X2 the Threat te koop?

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

HawK53
x3tc

Post by HawK53 »

Den Helder, het gat der gaten...... ik zat vroeger heel vaak in Anna P :)
::Locutus::
x2

Post by ::Locutus:: »

HawK53 wrote:Den Helder, het gat der gaten...... ik zat vroeger heel vaak in Anna P :)
Dat is niet het gat der gaten, omdat je Anna Paulowna kent weet je wel waar ik het over heb

nu Back on Track, Ik heb gisteren (zaterdag) X² gekocht bij Dynabyte in Alkmaar,

zoals velen voor mij al hebben gezegd, this game R0KZ0RRRZZZZ
hello this was me
laika
x2

Post by laika »

:evil: Ik heb het bij egosoft zelf besteld en wacht nog steeds. Ze zouden het 5-12-2003 gestuurd hebben.

Greetz Laika
**Hunter**
x2

Post by **Hunter** »

Hmm... ik zag dit spel toevallig in de Dynabyte shop liggen vandaag (was eigenlijk op zoek naar een soundkaartje, maar je weet hoe dat gaat :wink: )

Ik was al bekend met Freelancer dus dit leek me wel wat, en tot nu toe ziet het er goed uit (als je van de simulator uit kunt gaan natuurlijk)

FYI als je een klantenkaart aanvraagt bij Dynabyte, krijg je ook nog eens 5 of 10 procent korting trouwens, ik weet niet of de klantenkaart iets kost, ik kreeg em in iedergeval gratis.
**it happens, but why does **it always happen to me? :(
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

laika wrote::evil: Ik heb het bij egosoft zelf besteld en wacht nog steeds. Ze zouden het 5-12-2003 gestuurd hebben.

Greetz Laika
contackt bernd of bel ze eens op
:D
laika
x2

Post by laika »

Ik heb reeds gebeld en een email gestuurd. Ze zouden onderzoeken waar het eventueel mis is gegaan. Ik wacht het verder maar ff af helaas. Ik hoop alleen dat ik niet tot feb. moet wachten, anders kunnen ze beter maar gelijk de UK versie sturen

:lol:

Greetz laika (i love tribes2 also)
Breed
x3

Post by Breed »

cd1 verloren ben met verhuizen. Bij de leverancier wilde ze me namelijk geen cd1 leveren.
Je moet toch wat he
Breed
x3

Post by Breed »

via www.bol.com werkt ook goed
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Men houdt hier niet echt van oude threads ;) daarom sluit ik deze thread dan ook.
(en een algemene tip Breed: er is een edit knop bij iedere reply die je zelf gemaakt hebt, deze kan je ook gebruiken om iets toe te voegen aan je eigen post ;))

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”