geen muziek

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

erto
x3

geen muziek

Post by erto »

wie kan mij helpen met dit probleem. als ik het spel speel zit er geen achtergrond muziek bij. de intro van nvidea en egosoft is ook zonder geluid ik neem aan dat hier normaal wel geluid bij zit.
de geluids effecten en de stemmen zijn wel aanwezig.
op de andere forums heb ik alleen gelezen dat de meeste spelers problemen hadden met de stemmen die er niet waren of dat de muziek kraakte, maar er stond volgens mij geen een bij die totaal geen muziek had en dat de rest gewoon normaal werkte.

al weet iemand een oplossing hiervoor alvast bedankt
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Heb je al gekeken of de music niet toevallig op een laag pitje staat? (ingame: shift+o en dan naar beneden scrollen todat er sound, music, voice staat. In het menu: ga naar options en dan audio. Als ik me niet vergis) Probeer de music op 100% te zetten, kijken wat er dan gebeurd.

Als dit niet werkt, probeer dan de drivers van je audio kaart opnieuw te installeren.

Mocht dit ook niet werken, dan raad ik je aan om je game te registreren (door de Reg Key in je profile in te vullen, je hebt er enkel baat bij, dus zeer zeker doen ;)). En dan in het tech forum te kijken.
Correctie: je kan er nu al kijken, maar je kan er niets posten... Misschien dat je vraag al beantwoord is...

Of heeft iemand anders misschien nog een idee?
erto
x3

Post by erto »

allemaal gedaan en gekeken(dat waren een hoop bladzijdes)en nog steeds geen muziek.
ik heb het nooit gehad dus ik mis het ook niet, mijn eigen muziek werkt ook best en het spel blijft net zo leuk.

in iedergeval bedankt merroc voor je reactie. hoi-hoi
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Om eerlijk te zijn, ik speel het spel ook zonder ingame muziek. Winamp is toch echt wel beter ;).

Met alle respect voor de mensen die deze muziek hebben gemaakt...

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”