mods folder
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
mods folder
hey, ik wil een mod installeren. Namelijk het flagship. Ik zou een .dat en een .cat file in de map "mods" plaatsen. Maar die heb ik niet. Kan ik die zelf creëren, en zo ja, waar??? alvast bedankt...
-
-
-
-
Doet ie 't niet in de "script " map ?
Heb een hele tijd geleden eens een script geinstalleerd (weet niet meer
precies hoe het gaat/was trouwens meteen mijn laatste keer... spelletje begon een beetje raar te doen..
dus kijk uit wat je doet !).
Had iets te maken met "Thereshallbewings" typen tijdens het spel..
Cheers
Heb een hele tijd geleden eens een script geinstalleerd (weet niet meer
precies hoe het gaat/was trouwens meteen mijn laatste keer... spelletje begon een beetje raar te doen..

Had iets te maken met "Thereshallbewings" typen tijdens het spel..
Cheers
-
Je wilt een mod installeren? Gewoon even een map 'mods' in je main-X² map. Zodat het er ongeveer zo uitziet: C:\program files\Enlight\X2 - The Threat\mods
In deze map plaats je dan de .cat en .dat file. Als je X² opstart moet je deze mod nog wel activeren. Dit doe je door op 'Select Mod Pakage' te klikken en de goede mod te selecteren. Wil je weer terug naar het origineel: klik dan op 'original'.
Heb je een script plaats deze dan in de map scripts en gebruik hem via de scripteditor (Thereshallbewings).
@mogul en BigStone: een mod is toch wel heel iets anders dan een script... wel goed lezen jongens...
In deze map plaats je dan de .cat en .dat file. Als je X² opstart moet je deze mod nog wel activeren. Dit doe je door op 'Select Mod Pakage' te klikken en de goede mod te selecteren. Wil je weer terug naar het origineel: klik dan op 'original'.
Heb je een script plaats deze dan in de map scripts en gebruik hem via de scripteditor (Thereshallbewings).
@mogul en BigStone: een mod is toch wel heel iets anders dan een script... wel goed lezen jongens...
-
-
-
-
Een tip voor als je het nog niet wist...mogul wrote:merroc schreef
Als je dat 'Merroc schreef" in een quote kopje wilt hebben dan moet je dit gebruiken:
Merroc wrote: en dan normaal afsluiten met de [ /quote]
Geen probleemDancer wrote:yep, hij doet het....
bedankt merroc....
zo moet ie inderdaad. Nogmaals hartelijk dank...
-