the return
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
the return
ik hoop dat the return gauw uit komt zo als zag op een screen shot kan je stations aan me kaar koppellen erg handig en verder ben ik benieuwd wat er voor nieuwe dingen bij zit en hoe de storry afloopt
ik hoop alleen maar niet dat het een heel nieuw spel is maar een addon
ik heb geen zin om weer helemaal op nieuw te beginnen
want 100 stations en 300 ships +/- bouwen ben je wel even lang zoet mee
ik kan niet wachten dat die uit komt
ik hoop alleen maar niet dat het een heel nieuw spel is maar een addon
ik kan niet wachten dat die uit komt
playing other games
-
- Moderator (Nederlands)
-
Re: the return
Ik heb een goede bron dat The Return volledig save game compatible is... Dus ik zou me geen zorgen maken...the thunder dragon wrote:ik hoop alleen maar niet dat het een heel nieuw spel is maar een addon
-
Re: the return
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld ... voor mij is TRthe thunder dragon wrote:ik heb geen zin om weer helemaal op nieuw te beginnen
een goede reden om weer helemaal opnieuw te beginnen...
Cheers
-
-
-
-
Twee weken geleden heb ik een herstart gemaakt. De biljoenen en de overtollige M2's begonnen een beetje te vervelen (voor een XI-missie kreeg ik al 200 millioen). Voor diegenen die ook zoiets hebben kan ik een herstart van harte aanbevelen.
Je kan weer volop gaan nadenken over de dingen die je wilt gaan bereiken op de lange termijn en de dingen die je zo snel mogelijk moet gaan doen (als je x-treme start is de uitbreiding van je cargobay al een onderneming opzich).
Met het oog op de return heb ik ervoor gekozen om niet al te veel fabrieken te bouwen (Vanwege dat ruimtestationgekoppel en dat je ze dan ook kunt verplaatsen). Wel ga ik er zo veel mogelijk Universe Traders op los laten. Kijken hoe dat uitpakt als er een paar honderd rondvliegen.
Maar goed ik denk dat als de return er is, ik welweer zal verlangen naar een herstart.
Je kan weer volop gaan nadenken over de dingen die je wilt gaan bereiken op de lange termijn en de dingen die je zo snel mogelijk moet gaan doen (als je x-treme start is de uitbreiding van je cargobay al een onderneming opzich).
Met het oog op de return heb ik ervoor gekozen om niet al te veel fabrieken te bouwen (Vanwege dat ruimtestationgekoppel en dat je ze dan ook kunt verplaatsen). Wel ga ik er zo veel mogelijk Universe Traders op los laten. Kijken hoe dat uitpakt als er een paar honderd rondvliegen.
Maar goed ik denk dat als de return er is, ik welweer zal verlangen naar een herstart.
-
-
-
Dat heeft natuurlijk wel een grote impact op de gameplay... Wat voor resources hebben de shipyards nodig? Waar halen we die vandaan? Hoeveel per schip? Hoe duur moet de shipyard zelf zijn? Allemaal vragen die goed uitgebalanceerd moeten worden...
Het idee is leuk in onze ogen, maar ik vrees dat het teveel werk zou zijn om daadwerkelijk in de game te brengen...
Pin me er niet op vast... zul je namelijk zien dat het er wel inkomt...
.
We zullen het weten als X²-The Return daadwerkelijk in de schappen ligt... of als Egosoft meer informatie vrij geeft...
Het idee is leuk in onze ogen, maar ik vrees dat het teveel werk zou zijn om daadwerkelijk in de game te brengen...
Pin me er niet op vast... zul je namelijk zien dat het er wel inkomt...

We zullen het weten als X²-The Return daadwerkelijk in de schappen ligt... of als Egosoft meer informatie vrij geeft...
-
-
-
-
-
meschiens op timelimed dat je stations kan kopen en bouwen en dat je daarna weer moet wachten dat de tijd er weer is dat je weer mag bouwenMerroc wrote:Dat heeft natuurlijk wel een grote impact op de gameplay... Wat voor resources hebben de shipyards nodig? Waar halen we die vandaan? Hoeveel per schip? Hoe duur moet de shipyard zelf zijn? Allemaal vragen die goed uitgebalanceerd moeten worden...
Pin me er niet op vast... zul je namelijk zien dat het er wel inkomt....
playing other games
-
Je moet gewoon een Split versie hebben met een heleboel slaven (en opzichters met space weed en feul) dan is alles zo klaar.
trouwens wie engels kan moet did eens bekijken
http://www.egosoft.com/x2/forum/viewtop ... 70&start=0
er is een nieuwe bron aangeboord met info over the return.
heb ik hier nog niets over gezien.
trouwens wie engels kan moet did eens bekijken
http://www.egosoft.com/x2/forum/viewtop ... 70&start=0
er is een nieuwe bron aangeboord met info over the return.
heb ik hier nog niets over gezien.
-
Ik hoop een echte MO je weet wel dat schip dat in het boekje staat als uit de vaart genomen, vanwege het weinige gevaar.
Ik bedoel een echt slagschip.
De M2 is best aardig, maar blijkbaar moet er iets veel bruters zijn.
(zie handleiding pagina 41)
Dan word het pas echt een feest, waarschijnlijk ook lang werken een kleine 150 miljoen compleet of zou het meer zijn?
Ik bedoel een echt slagschip.
De M2 is best aardig, maar blijkbaar moet er iets veel bruters zijn.
(zie handleiding pagina 41)
Dan word het pas echt een feest, waarschijnlijk ook lang werken een kleine 150 miljoen compleet of zou het meer zijn?
-
Hmm... ja een M0 zou geweldig zijn... al denk ik wel dat die dan iets meer dan 150 miljoen mag kosten... meer in de richting van 0,5 miljard... (maar dat is mijn mening...)
Ie moet dan ook wel iets meer schilden (1500 MW of zo) en iets meer wapens (een 12 tal turrets met ieder 3 wapens of zo...). Natuurlijk ook flink wat snelheid...
Ie moet dan ook wel iets meer schilden (1500 MW of zo) en iets meer wapens (een 12 tal turrets met ieder 3 wapens of zo...). Natuurlijk ook flink wat snelheid...
-
- Moderator (Nederlands)
Flink wat snelheid ? Nah, past veel beter bij zo'n ding om traag en log te wezenMerroc wrote:Hmm... ja een M0 zou geweldig zijn... al denk ik wel dat die dan iets meer dan 150 miljoen mag kosten... meer in de richting van 0,5 miljard... (maar dat is mijn mening...)