the return

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

the thunder dragon
x3

the return

Post by the thunder dragon »

ik hoop dat the return gauw uit komt zo als zag op een screen shot kan je stations aan me kaar koppellen erg handig en verder ben ik benieuwd wat er voor nieuwe dingen bij zit en hoe de storry afloopt
ik hoop alleen maar niet dat het een heel nieuw spel is maar een addon
ik heb geen zin om weer helemaal op nieuw te beginnen
want 100 stations en 300 ships +/- bouwen ben je wel even lang zoet mee

ik kan niet wachten dat die uit komt
playing other games
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

De verwachtingen zijn zo rond kerst 2006.

Maar officieel tweede kwartaal 2005. ;)

En ik zou 'm ook graag in mijn gretige handjes krijgen :D
Merroc
x3tc

Re: the return

Post by Merroc »

the thunder dragon wrote:ik hoop alleen maar niet dat het een heel nieuw spel is maar een addon
ik heb geen zin om weer helemaal op nieuw te beginnen
want 100 stations en 300 ships +/- bouwen ben je wel even lang zoet mee
Ik heb een goede bron dat The Return volledig save game compatible is... Dus ik zou me geen zorgen maken...
BigStone
x2

Re: the return

Post by BigStone »

the thunder dragon wrote:ik heb geen zin om weer helemaal op nieuw te beginnen
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld ... voor mij is TR
een goede reden om weer helemaal opnieuw te beginnen...

Cheers
meneer123
x3tc

Post by meneer123 »

Mee eens. The Return lijkt mij inderdaad een goede rede voor een herstart.
mogul
x3

Post by mogul »

beide opties lijkt mij beter. :roll:
opnieuw beginnen kan je alles weer netjes op een rijtje zetten en de fouten van het oude spel verbeteren. :)
je oude save game gebruiken om je rang en vele speel uren niet kwijt te raken. :D
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade
the thunder dragon
x3

ik moet er niet aan denken weer op nieuw te spelen ik ben er al erg lang mee bezig
playing other games
Jaron
x3tc

Post by Jaron »

Twee weken geleden heb ik een herstart gemaakt. De biljoenen en de overtollige M2's begonnen een beetje te vervelen (voor een XI-missie kreeg ik al 200 millioen). Voor diegenen die ook zoiets hebben kan ik een herstart van harte aanbevelen.
Je kan weer volop gaan nadenken over de dingen die je wilt gaan bereiken op de lange termijn en de dingen die je zo snel mogelijk moet gaan doen (als je x-treme start is de uitbreiding van je cargobay al een onderneming opzich).
Met het oog op de return heb ik ervoor gekozen om niet al te veel fabrieken te bouwen (Vanwege dat ruimtestationgekoppel en dat je ze dan ook kunt verplaatsen). Wel ga ik er zo veel mogelijk Universe Traders op los laten. Kijken hoe dat uitpakt als er een paar honderd rondvliegen.

Maar goed ik denk dat als de return er is, ik welweer zal verlangen naar een herstart.
the thunder dragon
x3

the return uit komt ben ik klaar voor de big battle :D
ik zorg er voor dat ik flink wat m2 en anderen classe heb de khaak eb de xenon kunnen dan maar beter uit kijken :D :D :roll:
playing other games
the thunder dragon
x3

ik hoop wel dat je in die versie een eigen shipyard en een dockyard kan kopen want dat maakt het spel net wat completer.
stel je voor nooit meer stations kopen nooit meer schepen kopen dat zou wel leuk zijn :D jammer dar het nou niet is :(
playing other games
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Dat heeft natuurlijk wel een grote impact op de gameplay... Wat voor resources hebben de shipyards nodig? Waar halen we die vandaan? Hoeveel per schip? Hoe duur moet de shipyard zelf zijn? Allemaal vragen die goed uitgebalanceerd moeten worden...
Het idee is leuk in onze ogen, maar ik vrees dat het teveel werk zou zijn om daadwerkelijk in de game te brengen...
Pin me er niet op vast... zul je namelijk zien dat het er wel inkomt... :s.

We zullen het weten als X²-The Return daadwerkelijk in de schappen ligt... of als Egosoft meer informatie vrij geeft...
BigStone
x2

Post by BigStone »

Merroc wrote:Wat voor resources hebben de shipyards nodig?
Op zijn minst SPACEFUEL :D

Cheers
the thunder dragon
x3

er komen ook nieuwe stations bij dus ik ben benieuwd en een eigen shipyard zou wel leuk :) zijn maar ja afwachten :roll:
playing other games
dancer
x3

Post by dancer »

er zijn aardig wat mensen die graag zouden zien dat je HQ in "The Return" docking mogelijkheden krijgt voor zowat alle schepen. Zou wel leuk zijn... 8)
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

BigStone wrote:
Merroc wrote:Wat voor resources hebben de shipyards nodig?
Op zijn minst SPACEFUEL :D

Cheers
(late reacite...)
Niet te vergeten de Space weed en slaven zijn ook wel handig :fg: ...
the thunder dragon
x3

Merroc wrote:Dat heeft natuurlijk wel een grote impact op de gameplay... Wat voor resources hebben de shipyards nodig? Waar halen we die vandaan? Hoeveel per schip? Hoe duur moet de shipyard zelf zijn? Allemaal vragen die goed uitgebalanceerd moeten worden...
Het idee is leuk in onze ogen, maar ik vrees dat het teveel werk zou zijn om daadwerkelijk in de game te brengen...
Pin me er niet op vast... zul je namelijk zien dat het er wel inkomt... :s.

We zullen het weten als X²-The Return daadwerkelijk in de schappen ligt... of als Egosoft meer informatie vrij geeft...
meschiens op timelimed dat je stations kan kopen en bouwen en dat je daarna weer moet wachten dat de tijd er weer is dat je weer mag bouwen
playing other games
Penta
xr

Post by Penta »

Je moet gewoon een Split versie hebben met een heleboel slaven (en opzichters met space weed en feul) dan is alles zo klaar.

trouwens wie engels kan moet did eens bekijken
http://www.egosoft.com/x2/forum/viewtop ... 70&start=0
er is een nieuwe bron aangeboord met info over the return.
heb ik hier nog niets over gezien.
Breed
x3

Post by Breed »

Ik hoop een echte MO je weet wel dat schip dat in het boekje staat als uit de vaart genomen, vanwege het weinige gevaar.
Ik bedoel een echt slagschip.
De M2 is best aardig, maar blijkbaar moet er iets veel bruters zijn.
(zie handleiding pagina 41)
Dan word het pas echt een feest, waarschijnlijk ook lang werken een kleine 150 miljoen compleet of zou het meer zijn?
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Hmm... ja een M0 zou geweldig zijn... al denk ik wel dat die dan iets meer dan 150 miljoen mag kosten... meer in de richting van 0,5 miljard... (maar dat is mijn mening...)
Ie moet dan ook wel iets meer schilden (1500 MW of zo) en iets meer wapens (een 12 tal turrets met ieder 3 wapens of zo...). Natuurlijk ook flink wat snelheid...
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Merroc wrote:Hmm... ja een M0 zou geweldig zijn... al denk ik wel dat die dan iets meer dan 150 miljoen mag kosten... meer in de richting van 0,5 miljard... (maar dat is mijn mening...)
Ie moet dan ook wel iets meer schilden (1500 MW of zo) en iets meer wapens (een 12 tal turrets met ieder 3 wapens of zo...). Natuurlijk ook flink wat snelheid...
Flink wat snelheid ? Nah, past veel beter bij zo'n ding om traag en log te wezen :)

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”