x-online assault

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Merroc
x3tc

x-online assault

Post by Merroc »

ik wil graag iedereen hier erop wijzen dat er een browser game in ontwikkeling is: X-Online Assault. het heeft een eigen plaats op dit forum (zie link) en het klinkt veelbelovend. Op het moment is hun eigen site enkel nog maar in het duits... :( .
Ik dacht ik zeg het ff voor degene die niet zoveel op het niet nederlandse forum rondzwerft (zijn die er eigenlijk wel :? ).

PS nee ik zit niet in het ontwikkelteam, ik kwam erachter toen ik met InVaDer[ESS] zat te chatten in de chat (waar anders ;))
T@k3z0
x2

Post by T@k3z0 »

Thnx mate.

2 jaar planetarion heeft al een deel van mijn ontwikkeling en relatie gekost. Begin er niet aan!!!!!!!
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

heeft x2 zelf dat probleem niet ook :? en zolang je het in de hand kan houden is het nog niet zo erg... zolang...

PS "Thnx mate" is dat positief of negatief, het klinkt positief maar niet door wat eronder staat. verwarrend..
T@k3z0
x2

Post by T@k3z0 »

Het is positief. Maar wees gewaarschuwd.

X2 heeft dat idd ook alleen die kan je nog uit zetten. (yeah right hehe)

Lol ik kwam een Planetarion maatje hier op het forum tegen, Zijn vriendin heeft hem de keuze gesteld tussen Planetarion en haar, zo te zien is het X2 geworden. en heeft ie heather ingeruild voor Saya.
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Is ie weer terug, X online assault ? Die was er al voor X2 uitkwam, maar om een reden die ik nu vergeten ben ging 'ie offline.

Maar weer es een keertje een kijkje gaan nemen misschien.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”