cheats and hints

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

_Darky_
x4

cheats and hints

Post by _Darky_ »

hier kun je de cheats of hints plaatsen of anders vragen hoe je de spel moet spelen

p.s hopelijk is het niet nodig is zonder van het spel .

grts
Last edited by _Darky_ on Mon, 26. Jan 04, 12:55, edited 1 time in total.
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x4

Post by Henkie »

Ik zal even een hint geven.
Verkoop alles wat los en vast zit van de Express die je mee krijgt in Missie 2 van de plot :)
Je krijgt dan wel een mindere TS terug maar je meer dan genoeg geld om um op te lappen.
Vergeet zeker niet om max snelheid te kopen in the Terracorps HQ en geef dan het commando om um te laten docken met de shipyard in Argon Prime daar kan je um weer tot 100% oplappen.
Het kan mischien verstandig zijn om met je M5 vast wat 1MW shields te kopen en die te installeren in de TS omdat die geen shields heeft.
Cyriel
x2

Post by Cyriel »

kvlieg al uren rond met een mercury zonder shields, er is toch niemand die me aanvalt, wel klote als ik roekeloos probeer te docken :P.
Space is not the limit
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Cyriel wrote:kvlieg al uren rond met een mercury zonder shields, er is toch niemand die me aanvalt, wel klote als ik roekeloos probeer te docken :P.
Kijk maar uit, ruimtevliegen schijnen je ook te kunnen slopen...

Over docken gesproken, met mijn Bayamon kan ik maar beter standaard m'n autopilot gebruiken :p
Cyriel
x2

Post by Cyriel »

Jah dat klopt zon ruimtevlieg heeft al n keer 1% van mn hull beschadigd, maar ik denk dat er van dei vlieg niet veel meer is overgebleven dan een vlekje op de voorruit :D
Space is not the limit
tylium
x2

Post by tylium »

pak een psg en vlieg door een zwerm heen dat ruimt op dent ik :lol:
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Cyriel wrote:Jah dat klopt zon ruimtevlieg heeft al n keer 1% van mn hull beschadigd, maar ik denk dat er van dei vlieg niet veel meer is overgebleven dan een vlekje op de voorruit :D
Nu je het zegt, best wel grappig, zo af en toe hoor je ineens 'splash' en zit er daadwerkelijk een ruimtevlieg op je voorruit. Blijft daar alleen meestal niet erg lang zitten.
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

HINT als je een argon mec hebt gekregen dan kun je het beste the energystations in the wall spawnen en verkopen dat gaat vet snel er staan daar 5 stuks dus genoeg om te verdienen :twisted: :twisted: :D
tylium
x2

Post by tylium »

of gewoon een tl gevruiken en een duwtje geven aan een asteroide en voila weg is de basis
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

tylium wrote:of gewoon een tl gevruiken en een duwtje geven aan een asteroide en voila weg is de basis
en je tl naar de JU werkte wel in xt niet in x-2 denk ik iedegeval me tl ging kapot :P
MavDude

Post by MavDude »

yooyoooo
ik weet hoe je auto kunt docken.. maarre.. kan je dat stukje in het station dan ook overslaan? :P kheb ze nou wel gezien allemaal..
tylium
x2

Post by tylium »

haaal wat gasten achter je aan dat is leuk boem requesting clearence to dock premision granted 10mm from docking BWHAM weg schepie :lol:
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

MavDude wrote:yooyoooo
ik weet hoe je auto kunt docken.. maarre.. kan je dat stukje in het station dan ook overslaan? :P kheb ze nou wel gezien allemaal..
hit esc dan ben je meteen in de station menu
MavDude

Post by MavDude »

dohh natuurlijk.. :roll:
thx :D
MavDude

Post by MavDude »

nog 1 vraagje tho.. kben nou bij brennars triumph met die kapotte gate die je moet scannen..
Maarre hoe/waarmee scan je em? Iedere keer als ik dichtbij kom met mn ventje dan ben ik zo dood door die mijnen.
:oops: tis vast iets simpels ofzo...
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

MavDude wrote:nog 1 vraagje tho.. kben nou bij brennars triumph met die kapotte gate die je moet scannen..
Maarre hoe/waarmee scan je em? Iedere keer als ik dichtbij kom met mn ventje dan ben ik zo dood door die mijnen.
:oops: tis vast iets simpels ofzo...
lol man je moet eerst alle mijnen neer halen en dan 50m in je ruimtepak er naar to vliegen naar de narcel :twisted: :twisted:
MavDude

Post by MavDude »

ah.. i see :o
maar kga al half dood bij 1 mijn lol.. dus kga eerst maar es ff uitzoeken hoe ik scheepjes kan kapen..
thx!
Lord_Kenneth

Post by Lord_Kenneth »

je moet die mijnen kapot maken met fighter drones je ken ze als het goed is in die goner base halen. dan terug naar die kapotte gate dan fighter drones ejecte en op een mijn afsturen 1 voor 1 en na een tijdje zijn ze kapot en ken je gaan scannen

kenneth
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

rome is ook niet in 1 dag gemaakt en er zijn meer wegen naar rome
ggvw

inderdaad

Post by ggvw »

schiet een paar mijnen overhoop met.... ram pam pam... je missiles.
Veroorzaakt een soort kettingreactie.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”