waarom zijn mijn schepen zo dom?

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Michiel1
x3

waarom zijn mijn schepen zo dom?

Post by Michiel1 »

Eerst ging alles goed toen ik een factory gebouwd had, maar nu gaat plotseling alles fout: als ik bij mn mercury(met trading software mk1,2,3) op trade druk kan hij maar 1 optie: sector trader. dus geen buy ware for the best price ofzo. En de rest eigenlijk ook niet :shock: .
Zo heb ik ook nog een toucan die het verrekt om te werken, als ik druk op sell ware for the best price dan blijft hij gewoon gedocked.(terwijl er al 3 keer zijn freightbay aan spullen klaar is).

Ow, over de mercury heb ik al iets ondekt: hij heeft opeens geeeeen trading software mk1 meer!!!! als ik hem naar een equipment dock stuur geeft hij aan dat de mercury hem WEL heeft, terwijl hij niet in de freightbay zit. Waar komt deze bug vandaan? :evil: :x
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

1) Om ze voor je fabriek te laten werken moet je de thuisbasis instellen in de command menu.
2) Als hij niets gaat verkopen is de kans groot dat je schip niet voor je gespecificeerde prijs (of hoger) kan verkopen. Ik zou dat eerst controleren. En indien nodig je prijs aan te passen.
3) Je schip heeft wel een Trading Software Mk1, deze is standaard geinstalleerd en wordt dus ook niet in de freightbay weergegeven, ik meen dat het wel ergens bij de details van het schip staat.
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

als deze software standaard geinstalleerd is waarom kan je hem dan uberhaubt kopen? en sowieso: mn schip kan nog steeds die 5 commands niet(alles op sector trader na).
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Software is voorgeinstalleerd op bepaalde schepen, zoals een Mercury. Voor andere schepen kun je die op de equipment dock aanschaffen.

Maar toch vreemd dat opdrachten niet werken...
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

Ik denk dat het een bug is, dit is niet gebeurd voor de patch. Mar ik had ook nog geen station voor de patch :lol: . Ik vraag het me sterk af :?

Ow, kneus je hersens niet langer over mijn probleem, ik had mijn mercury een bepaald iets als home base gegeven maar dat sloeg de computer niet op, nu heb ik de home base weer goed gezet en hij doet het weer, over de toucan: ik had de prijs te hoog staan en maximum jumps op 2, toen ik de prijs lager zette ging hij meteen van start. D'oh :shock:

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”