Anyway ik ben nu met Easy Bezig story mode ( Tja.. demo.. geld.. mm )
Ik heb nu ongeveer 3Mill credits totaal. Nu wil ik beginnen met geld maken. Ik zat te denken aan 1x Cahoona Bakery L en 2x Ranches M
maar mijn probleem is als volg: Als ik mijn traders zet op '' Buy wares best price Energy Cells '' gaan dat ding gewoon 6+ jumps weg.. Terwijl er een system ( The Wall ) 1j van mijn '' basis '' is met redelijk goedkoop energy. waarom doet die dat en hoe voorkom ik dat zonder het manual te moeten doen...
Volgende is Sell ware for best price ala Silicon Wafels of Meat, begin doen ze nog wel redelijk maar al gauw gaan ze naar systems met VEEL pirates, alweer hoe voorkom ik dat ze in die systems gaan, is er een optie?
derde vraag is, is het handig om 3M credits uit te besteden aan iets kwa basis? Zo ja wat is de beste setup en settings voor zoiets.
Presidents End is door die Khaak leeg, 2 redelijk hoge yield Silicon ( [20+] ) en 2 redelijk hoge yield Ore ( [15+] ) 1j van The Wall, 2j van Argon prime. In andere woorden ik heb hulp nodig met goede trade route wat mij geld ken opleveren zodat ik is wat meer kan doen in het spel.
4de vraag ( lol ) Hoe setup je je basis ( met de construction kit ) dat die wat sell, want het wat ik nu aan het doen was ( 1x Cattle, 1x Cahoona, 1x Silicon L mine met Hub, was alleen mijn meat dat verkocht werd en geen silicon, het stond niet eens bij met show details op mijn hub. snap dus niet precies hoe dat ding werkt, en de uitleg in de manual vind ik niet zo leerzaam )
Alvast bedankt! Als je er niks van snapt, soz me noob