Vraagje

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Ilsan
x3

Vraagje

Post by Ilsan »

hoi,
ik heb nu ongeveer een miljoen te besteden en ik zit nu een beetje te kijken naar een fabriek, welke fabriek raden jullie mij aan om een beetje winst te maken :) of moet ik nog even doorsparen voor een goede fabriek, ik heb verder nog geen fabrieken alleen mn buster en 2 UT's

Ilsan
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Ahh... mijn eerste miljoen ging richting een flower farm in Blue Profit (of een van de aangrenzende sectors). Aanrader.

Je kunt ook zelf rondkijken of je een goede gelegenheid ziet. Dit moet voldoen aan de volgende punten:

- Voldoende grondstoffen binnen maximaal 1 a 2 sectors vliegen. Maar liever natuurlijk in de sector zelf.
- Afzetmarkt. Je kunt wel leuk dingen maken, ze moeten ook verkocht worden. Ook maximaal 1 a 2 sectors ver kijken.
- Weinig concurrentie. Je kunt geen Sunrise Flowers gaan verkopen in een sector waar het al barst van de Flower Farms.

Blue Profit en omliggende sectoren voldoen aan deze regels voor een Flower Farm, want:
- Er zijn een hele zooi Solar Power Plants in de buurt, met dus zat voorraad. Dat is vanwege de hoeveelheid dus ook goedkoop ;)
- D'r liggen heel wat Sun Oil Refineries.
- Door gebrek aan Flower Farms (uitgezonderd de jouwe) hebben die nogal wat vraag, dus je kunt duur verkopen.

Tel uit je winst ;)

edit: oh, en ik heb trouwens een Flower Farm L neergezet - te halen in Ianamus Zura als ik me niet vergis. Is even vliegen met die TL, maar dan heb je wel een grote fabriek.
Ilsan
x3

Post by Ilsan »

Bedankt voor de reply,

Hier had ik nog niet echt aan gedacht maar dit lijkt me een goeie manier om geld te verdienen ja :wink: erg bedankt :wink:

Ilsan

(morgenmiddag ga ik dat proberen) :P
LionOfHeart
x3tc

Post by LionOfHeart »

oh bedankt ik had nog een leuke plek nodig.

weet ook nog een goeie een SPP met een CF in omicron lyrae

had zo 4 miljoen.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”