Ahh... mijn eerste miljoen ging richting een flower farm in Blue Profit (of een van de aangrenzende sectors). Aanrader.
Je kunt ook zelf rondkijken of je een goede gelegenheid ziet. Dit moet voldoen aan de volgende punten:
- Voldoende grondstoffen binnen maximaal 1 a 2 sectors vliegen. Maar liever natuurlijk in de sector zelf.
- Afzetmarkt. Je kunt wel leuk dingen maken, ze moeten ook verkocht worden. Ook maximaal 1 a 2 sectors ver kijken.
- Weinig concurrentie. Je kunt geen Sunrise Flowers gaan verkopen in een sector waar het al barst van de Flower Farms.
Blue Profit en omliggende sectoren voldoen aan deze regels voor een Flower Farm, want:
- Er zijn een hele zooi Solar Power Plants in de buurt, met dus zat voorraad. Dat is vanwege de hoeveelheid dus ook goedkoop

- D'r liggen heel wat Sun Oil Refineries.
- Door gebrek aan Flower Farms (uitgezonderd de jouwe) hebben die nogal wat vraag, dus je kunt duur verkopen.
Tel uit je winst
edit: oh, en ik heb trouwens een Flower Farm L neergezet - te halen in Ianamus Zura als ik me niet vergis. Is even vliegen met die TL, maar dan heb je wel een grote fabriek.