Kzit weer eens vast (tzal ook us nie)

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Michiel1
x3

Kzit weer eens vast (tzal ook us nie)

Post by Michiel1 »

Nou dus ik krijg die don marani marinade figuur op mijn nek en die zegt dat ik zijn dochter moet gaan zoeken. Dus ik na 2x helemaal aan de andere kant van het universum eindelijk die galaxy gevonden. Ga je naar die trading dock (er was geen trading station als dat iets uit zou maken) want daar zou die dochter zitten. Nou eerst mag ik er niet naar binnen (..$%^%^&.), dus ik bouw mn reputatie op door er 2 al bijna kapotte pirates naar verweggistan te schieten. Krijg ik een rank als split friend en dan mag ik eindelijk naar binnen. Dus nou daar is da mormel niet te vinden. En dan spreek ik met saya. En die zegt dat ze info voor je aan het zoeken is. En vervolgens krijg je een mailtje van haar dat je maar weer naar da station moet gaan. Nou weer geen marani figuur. En Saya zegt weer hetzelfde dus je bent in feite weer terug bij af.
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Check het bulletin board.
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

goed idee :!: ik ga het direct uitproberen
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

ok nu snap ik er dus helemaal niks meer van, die ene dochter gevonden saya als slavin naar station, gedockt in lek van het station. Maar dan... volg ik alle objectives, alle 2/3 generators kapot geschoten en de pod verwijderd, dan krijg ik een doelwit dat wijst naar de lek (waar je dus ook binnen gekomen bent) en dan ga ik daar heen, ik kan geen ander doelwit vinden, maar er gebeurd ook niks. :? dus ik blijf maar om dat doelwit cirkelen en er gebeurt niks. Dus ik besluit toch maar een kijkje te gaan nemen in het station totdat ik hoor: reactor meltdown in 3 minutes, toen ben ik hem maar gepeerd :P en toen zijn saya en die ene dochter spijtig genoeg ontploft. THE END.
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Als ik het me goed herinner is ergens bij die laatste buis die je moet slopen de uitgang voor de missie. Ga daar doorheen en het einde is daar :)

Toch vreemd dat het doelwit wijst naar het begin...
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

probleem opgelost, toen ik het voor de 2de keer probeerde werd ik niet naar het begin verwezen :wink:
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

.Nieuw probleem: in missie find the crystals. Ik heb gekozen om de yaki eerst te doen. Nou ik kom dus in de buurt van dat station, en die yaki komen. Die figuur die in mijn schip zit doet niks en de yaki blijven oneindig doorstromen. Ik heb er wel 6 leeg geknald en het was best zonde dat die yaki dan door bleven stromen want anders kon ik ze alle 6 claimen, hoe dan ook ze blijven maar doorstromen, er komt geen einde aan en die jeson doet niks :x . Is dit een bug?

O ja, over bugs gesproken : als ik geraakt word door een raket staat mijn schip een stuk of 10 seconden in de fik, ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. Als ik een schip kapot schiet met een raket dan blijft daar heel de tijd een explosie, het houd niet op.
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Je moet heel dicht bij het station komen (nagenoeg er tegenaan) en daar blijven. Zoek een lekker beschut plekje uit en wacht af tot het klaar is (je krijgt wel te horen als je dichtbij genoeg bent). Door de beschutting van het station zullen de Yaki je (bijna) niet kunnen raken.

Raketten zetten de boel inderdaad een tijdje in de fik. Dit is volgens mij geen bug, maar hoort zo. Tenzij iemand die dat beter weet me wil tegenspreken ?
Michiel1
x3

Post by Michiel1 »

De missie heb ik inmiddels wel gehaald maar de explosie IS een bug. Als je een schip met gewone kogels kapotschiet blijft er geen oneindige explosie achter, als je een schip met raketten bestookt en het schip dan ontploft dan blijft er op datzelfde stukje de hele tijd een explosie hangen. Dus zeg nou zelf, als het geen bug is is dat toch niet voor de hand liggend?
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Oh, ik dacht dat je het branden van een nog intact schip bedoelde :)

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”