Geen cockpits in X3
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
Geen cockpits in X3
Aangezien er in alle forum secties hierbij Egosoft zo'n post is, dacht ik dat er hier ook 1 bij moest komen.
Het voelt wel een beetje raar vliegen als je geen cockpit hebt tis dan net of je buiten je schip bevindt maar misschien ligt het wel aan mij dat ik moet aanpassen aan iets nieuws.
DZorro,
Het voelt wel een beetje raar vliegen als je geen cockpit hebt tis dan net of je buiten je schip bevindt maar misschien ligt het wel aan mij dat ik moet aanpassen aan iets nieuws.
DZorro,
System spec: Pentium (R) D 2.66 Ghz, Ram : 2048 DDR, HD : 250 GIG 7200 RPM intern 8 MB cash
Videocard : Nvidia Geforce 8800 GTS 320mb : Realtek
Laptop : AMD athlon 64 3200 + 1024 DDR 80 gig HD Conexant AMC Audio, Ati mobility Radeon Express 200
Videocard : Nvidia Geforce 8800 GTS 320mb : Realtek
Laptop : AMD athlon 64 3200 + 1024 DDR 80 gig HD Conexant AMC Audio, Ati mobility Radeon Express 200
-
-
vind persoonlijk dat waneer je geen cockpit hebt dat de game niet meer zo realistish is en zeker waneer je met een joy kunt vliegen
maar dat ik verslaaft aan eve ben geworden komt niet door geen cockpit
maar dan zal x3 wel het zelfde gevoel hebben denk ik maar zo op de aard eve is gemaakt maar dan net iets anders
weet niet waneer je je hul ziet of het zelfde gevoel is maar goed nog een week of 2 heb ik de game als ie ook daad werkelijk volgende week uit komt dan zullen de meningen versprijd worden in deze treat .
maar dat ik verslaaft aan eve ben geworden komt niet door geen cockpit
maar dan zal x3 wel het zelfde gevoel hebben denk ik maar zo op de aard eve is gemaakt maar dan net iets anders

weet niet waneer je je hul ziet of het zelfde gevoel is maar goed nog een week of 2 heb ik de game als ie ook daad werkelijk volgende week uit komt dan zullen de meningen versprijd worden in deze treat .
-
- Moderator (Nederlands)
Wat is realistisch? Wenne is het zeker wel als je altijd een cockpit gewend bent. Ik beeld me in dat de schepen nu neurale interfaces hebben voor de besturing, een cockpit tonen is dan erg onhandig. Ik denk dat autorijden voor veel mensen veiliger zou zijn als er niet meer zoiets is als een 'dode hoek' 

-
-
-
Ik mis mijn kooitje toch wel. De gezichtsbelemmeringen van een cockpit geven het gevoel ergens in te zitten. Natuurlijk hoeft die oude x2 cockpit van mij niet meer terug te komen, maar ik zal niet protesteren als er bij een van de volgende patchen opeens een high-tech-grafisch-gelikt kooitje op mijn scherm zal verschijnen.
-
-
Laat ik hopen dat dit er komt. Het is toch wel wat dat er zo'n 80 pagina's over wordt geschreven (Het worden er wel 100). En ik moet zeggen dat ik "die kooi" wel mis. Het idee dat één van de eerste spellen die ik op een PC speelde: "X-Wing" al cockpits toonde zegt mij genoeg. Er in met die niet meer dan plaatjes!Jaron wrote:Ik mis mijn kooitje toch wel. De gezichtsbelemmeringen van een cockpit geven het gevoel ergens in te zitten. Natuurlijk hoeft die oude x2 cockpit van mij niet meer terug te komen, maar ik zal niet protesteren als er bij een van de volgende patchen opeens een high-tech-grafisch-gelikt kooitje op mijn scherm zal verschijnen.
Effe wat realistischer. Nu denk ik soms dat ik lekker door de ruimte zweef op hoge snelheid met zware wapens of dat ik op een soort vliegend tapijt sta, die ook weer voorzien is van schilden en zware wapens.
-
-
-
- Moderator (Nederlands)
-
cockpits .. geen probleem mee .. welke kant het ook op gaat ..
vond het in 1e instantie wel jammer .. maar het maakt voor het spel geen sikkepit uit .. (mijn mening ..
)
wat ik wel jammer vind .. de hub .. dat ie maar 2 opties heeft .. aan of uit ..
ik zou de hub graag een tussen optie zien hebben .. waarbij alleen dat actief blijft wat nodig in een dogfight .. (heel leuk om te weten waar alles is als ik op het punt sta uit de lucht te worden geschoten .. maar ik zie het liever niet op dat moment .. en het zou misshien ook wat FPS schelen ..)
G
vond het in 1e instantie wel jammer .. maar het maakt voor het spel geen sikkepit uit .. (mijn mening ..

wat ik wel jammer vind .. de hub .. dat ie maar 2 opties heeft .. aan of uit ..
ik zou de hub graag een tussen optie zien hebben .. waarbij alleen dat actief blijft wat nodig in een dogfight .. (heel leuk om te weten waar alles is als ik op het punt sta uit de lucht te worden geschoten .. maar ik zie het liever niet op dat moment .. en het zou misshien ook wat FPS schelen ..)
G
-
-
Ik neem aan dat jullie al gezien hebben dat iemand de X2 cockpits in X3 gemod heeft. Zoniet, ga naar scripting forum deel. Schijnt zelfs beter uit te zien dan in X2.
Voor mij hoeft het niet per se, ik zou graag meer communicatie willen tussen de partijen en tussen stations en schepen. Nu is het zo stil.... Behalve de mooie muziek dan, en de ongelofelijk bazale communicatie als je iemand iets vraagt, hallo!?
Voor mij hoeft het niet per se, ik zou graag meer communicatie willen tussen de partijen en tussen stations en schepen. Nu is het zo stil.... Behalve de mooie muziek dan, en de ongelofelijk bazale communicatie als je iemand iets vraagt, hallo!?
-
Het is wel een beetje alsof je in een 2e hands ruimtetuigje zit. Liever had ik gehad dat ego zelf met een cockpitje aankwamzetten die grafisch wat meer aansluit op X3.
Maar toch, het is teminste iets en ik ben er blij mee
Kijk en vergelijk:
[ external image ]
[ external image ]
...
(Hier is i te halen.)
Maar toch, het is teminste iets en ik ben er blij mee

Kijk en vergelijk:
[ external image ]
[ external image ]
...
(Hier is i te halen.)
Last edited by Jaron on Tue, 29. Nov 05, 22:45, edited 1 time in total.
-
- Moderator (Nederlands)