Langzamer vliegen met lagere hull

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

LionOfHeart
x3tc

Post by LionOfHeart »

heb effe een opmerking

wat ik alleen zo raar vind is als jouw schip beschadigd dat jij minder snel gaat fliegen terwel dat bij je tegenstander niet zo is. als jij zijn schip kaapt dan vliegt hij opeens wel langzamer. :? :o

ik weet niet wat juilie er van vinden, maar mij viel dat op.
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

belder wrote:heb effe een opmerking

wat ik alleen zo raar vind is als jouw schip beschadigd dat jij minder snel gaat fliegen terwel dat bij je tegenstander niet zo is. als jij zijn schip kaapt dan vliegt hij opeens wel langzamer. :? :o

ik weet niet wat juilie er van vinden, maar mij viel dat op.
kan zijn dat zijn ship niet op hul beschadigt is en de jouwe wel ectr want je heb ook snelheid uppergrade die beschadigt kunnen raken enz
tis iedergeval geen bugg ;) en met over nemen van zijn ship neem je zijn uppergrades niet mee die moet je zelf alle maal doen :D

grts
mogul
x3

Post by mogul »

maar het blijft inderdaad raar ik heb wel `s een m5je tot bijna schroot geschoten maar blijft wel met max snelheid vliegen. 8) 8)
iets van 0%shield en 10%hull en geen vermindering van snelheid :?
totdat ze eruit gaan of tot 100%schroot heb geschoten :!:
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Het is vreemd, maar ze zien het niet als bug. Heeft waarschijnlijk te maken met de AI, die er anders niets van bakt of zo....

EDIT: maar laten we het ff op-topic houden, anders spit ik de vragen eruit en gaan ze naar het het newb vraagjes topic :P
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
x3tc

Post by X-Warrior B AS »

Mocht niet meer van Merroc in 't mods topic, zodoende maar hier m'n reactie.

Als je versie 1.0 speelt, geldt het bij mijn weten wel voor zowel npc's als spelers dat je langzamer gaat met lagere hull.
In latere versies is dit aangepast in verband met het uitbalanceren van AI vs. Speler :)
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Vooruit, doen we het zo. Zie ik ook es een keer wat van die moderator opties (behalve lock...) :roll:
EDIT: hmm.. is volgens mij iets misgegaan... mag ook wel voor de eerste keer ;).

Hoe het was in 1.0 weet ik echt niet... nooit gedaan...
mogul
x3

Post by mogul »

heb wel 1.0 gespeeld maar zou niet meer weten is te lang geleden.
zou het mischien een keer uitproberen door x2 opnieuw te instaleren :roll:
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade
-Joshua-
x2

Post by -Joshua- »

AAAAAAAARGH1!! en ik heb US 1.2@!!! (snif)
iemand zou eigenlijk een mod moeten maak zodat dat weer terug komt, echter heb ik niet echt veel ervaring met mods.
The best way to survive a battle is not getting into it.
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Een vraagje.. waarom (for crying out loud) zou je 1.0 terug willen? naar verluid zitten daar meer bugs in dan in een vliegenraam!
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

mogul wrote:maar het blijft inderdaad raar ik heb wel `s een m5je tot bijna schroot geschoten maar blijft wel met max snelheid vliegen. 8) 8)
iets van 0%shield en 10%hull en geen vermindering van snelheid :?
totdat ze eruit gaan of tot 100%schroot heb geschoten :!:
heb dit uit gzocht dit hebben ze verandert zo dat je niet alles kunt kaapen en oplappen en verkopen dit is om de game beetje moeilijker te maken als ik het goed heb is het met de easy en hard en extreem verandering in het maar weet niet zeker ;)

Merroc wrote:Een vraagje.. waarom (for crying out loud) zou je 1.0 terug willen? naar verluid zitten daar meer bugs in dan in een vliegenraam!
wel voor mij weten heb ik nooit een update nodig gehad en had nooit crashes met alle versies

dus ;) kan natuurlijk pc of devices gevoelig zijn .

betreft topics als de mensen iets willen zeggen en de hele forum moeten afzoeken om daar de juiste vraag neer te zetten is erg lange werk het heeft van begin af nooit gewerkt ;) laat de jongens maar posten zolang het binnen de regels is :twisted:

of er moet een betere manier zijn om te zoeken ?? :?

maar goed ik laat me altijd graag informeeren ;)

grts
Last edited by _Darky_ on Fri, 30. Sep 05, 17:05, edited 1 time in total.
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Maar als we mensen laten overal laten posten, daat een deel hier, een deel daar... is niet echt overzichtelijk... Maar goed, ik zal het es wat meer zijn gang laten gaan...
LionOfHeart
x3tc

Post by LionOfHeart »

ik had laat nog een Kha'ak M5 schip met o% shield en 0% hull. hub in mijn M6 en was thuis. hij vloog tot ik hem had nog zeker 300 en hij was van plan nog effe door te vliegen
mogul schreef:
maar het blijft inderdaad raar ik heb wel `s een m5je tot bijna schroot geschoten maar blijft wel met max snelheid vliegen.
iets van 0%shield en 10%hull en geen vermindering van snelheid
totdat ze eruit gaan of tot 100%schroot heb geschoten
darky scheef
heb dit uit gzocht dit hebben ze verandert zo dat je niet alles kunt kaapen en oplappen en verkopen dit is om de game beetje moeilijker te maken als ik het goed heb is het met de easy en hard en extreem verandering in het maar weet niet zeker
het gaat met de laatste update nog best makkelijk, soms te makkelijk in een X-invasion schoot ik elke keer mijn eigen schip naar de haaien. om dat je ze kaapt pas van 0% tot 10 % of zo iets
als ze dan heel blijfen vliegt je schip wel langsaam maar komt toch eens een keer aan. als je een M2 of M1 heb gaat het lekker snel.
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

kan zijn dat ze dit niet tot op de puntjes uit gewerkt hebben
heb het niet exact getest wat het voor en na delen heeft
maar het is mogelijk om schepen te kapen en ze oplappen en verkopen of colecten ;) zolang niemand anders er over zeurt doen ze dit niet verbeteren

om niet aan te raden is een dogg fight in de zelfde ship wat de vijand heeft kan nog wel eens hard gaan ;) tenzij je dit wild :D

ps als je dit alles een betere sugestie hebt hoe het wel perfect kan horen we het graag of je kunt met bernd of andere developer klappen hier over

of merroc met zijn conecties :P :twisted:
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Ik zeg maar 1 ding:

Tijd zal het leren.
khawk
x3

Post by khawk »

Ik zou het mooi vinden als inderdaad de hull wordt beschadigd en dan het schip langzamet gaat vliegen. Het spel is op zich echt wel moeilijk genoeg, de Khaak fighter kan zowat elk schip aan flarden schieten en die Khaak scouts zijn gewoon irritant als ze sneller gaan dan 300 km en je ze achter na zit in een Nova. Realistisch is ook belangrijk.

Laten we hopen dat ze hier in X3 iets aan gedaan hebben.

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”