verwachting X3
Moderators: X-Warrior B AS, Henkie
-
verwachting X3
doet X3 aan je verwachting????
heb nog niet besteld of gekocht. ik wil weten of het wel leuk is. ook nog na een half jaar. is de verhaallijn nog lang of juist niet??
ik hoor het wel.
heb nog niet besteld of gekocht. ik wil weten of het wel leuk is. ook nog na een half jaar. is de verhaallijn nog lang of juist niet??
ik hoor het wel.
-
-
Nee, X3 voldoet niet aan mijn verwachtingen! Het spel is in alle opzichten (en dan vooral aan het eind) te snel afgehandeld!
Op dit moment moet ik wachten op een patch (die volgens egosoft) half November zal komen om het spel (echt) af te kunnen maken! Je komt namelijk ergens terecht, en je kunt nergens meer naar toe, dan alleen een beetje in die sector rondvliegen??????
Ook is het spel te schokkerig en toch nog teveel lijkend op X2.
Ik had er VEEL MEER van verwacht, en ik hoop dat met de volgende patch alles in ieder geval een beetje beter speelbaar wordt!
Op dit moment moet ik wachten op een patch (die volgens egosoft) half November zal komen om het spel (echt) af te kunnen maken! Je komt namelijk ergens terecht, en je kunt nergens meer naar toe, dan alleen een beetje in die sector rondvliegen??????
Ik had er VEEL MEER van verwacht, en ik hoop dat met de volgende patch alles in ieder geval een beetje beter speelbaar wordt!
-
wel eerlijk gezecht vind ik x3 wel vet dat ie op x2 zou lijken was mij gewoon duidelijkKampenaar wrote:Nee, X3 voldoet niet aan mijn verwachtingen! Het spel is in alle opzichten (en dan vooral aan het eind) te snel afgehandeld!
want als je xbtf en x-t en x-2 heb is alle het zelfde tot op de uitelijk na
dus ik had niet anders verwacht dat x-3 het zelfde zou zijn
maar dit intereseert me alle maal niet zo erg
ik vind wel dat ze iets langer hadden moeten wachten tot ze alle perfect hadden afgerond met name de plot die is zo lek als weet nie wat .
maar aan de ene kant moet je het zo zien om een game te maken kost geld en mischien hadden ze geld hard nodig darom zo korte release .
en aan de andere kant ze zijn geen blizzard of ea of microsoft
het is als vrienden begonnen met weining en ik vind ze doen het erg goed . mensen zeuren te veel en vergelijken met de grote jongens maar daar staan heel veel mensen niet bij stil
je kun anders gewoon als trader spelen zonder plot en universum bezitten dan heb je geen buggs

Keep a eye on ur enemys but Keep an closer eye on ur friends .
-
Zeg _Darky_ als jij een ferrari (zou kunnen) kopen! En je wist dat je 300 km/u kon rijden, alleen reed hij dan een beetje schokkerig en viel de auto soms uit, zou je dan ook denken: "Goh das toch goed bedacht van die ferrari mensen, ik mag in Nederland toch maar 120?????"
Dacht het niet, je koopt iets om het VOLLEDIG te kunnen spelen!! Dus ook X3, Toch??
En dat is waar ik een "beetje" teleurgesteld over ben!
Maar om toch met jou mee te gaan, Ik denk dat als de meeste "problemen" zijn opgelost, het een HEEL VET spel is! Ik uitte alleen even mijn frustratie!
Het ziet er echt wel vet uit! Alleen zijn er nogal wat minor issues!
Dacht het niet, je koopt iets om het VOLLEDIG te kunnen spelen!! Dus ook X3, Toch??
Maar om toch met jou mee te gaan, Ik denk dat als de meeste "problemen" zijn opgelost, het een HEEL VET spel is! Ik uitte alleen even mijn frustratie!
-
Dan is het eerste wat ik zou doen naar Stuttgart rijden en een fatsoenlijke auto oppikken, dan nog ff op de Deutsche Autobahn blijven rond toerenKampenaar wrote:Zeg _Darky_ als jij een ferrari (zou kunnen) kopen! En je wist dat je 300 km/u kon rijden, alleen reed hij dan een beetje schokkerig en viel de auto soms uit, zou je dan ook denken: "Goh das toch goed bedacht van die ferrari mensen, ik mag in Nederland toch maar 120?????"

Even over het klagen en meningen: In mijn 1.2 tijd heb ik niet echt grote fouten ontdekt, maar aan de andere kant heb ik bijna niets van het verhaal gedaan, enkel 2 uur rond gevlogen

-
ik snap wat je bedoelt maatKampenaar wrote:Zeg _Darky_ als jij een ferrari (zou kunnen) kopen! En je wist dat je 300 km/u kon rijden, alleen reed hij dan een beetje schokkerig en viel de auto soms uit, zou je dan ook denken: "Goh das toch goed bedacht van die ferrari mensen, ik mag in Nederland toch maar 120?????"

maar je moet ook weten elke spel wat dan ook zit iets in wat niet perfect kan ook x3 namelijk tijden van de publisher DEADLINE als je dat niet waar kan maken loop je veel mis geld ectr
ik persoonlijk vind het ook jammer dat x3 nu wel perfect zou zijn inverband met de vorige versies die ze maakten maar goed
zoals gewoonlijk s dit een topic om over te praten maar egosoft heeft hier niets aan want we zitten niet in de head of de dev team

maar dan nog al met al vind ik dat ze het goed doen want ruimte games
zoals x3 vind je nergens en zeker met een laag buged wat egosoft heeft
doen ze het best goed die paar knikkers die ik heb besteed aan deze game is het waard voor me ben een echte fan

wat je wel kunt doen is NIET de storyline spelen gewoon de trade versie doen zonder plot daar heb je iets aan
ik weet niet wat ze met de volgende patch doen de story line aan passen of de grafishe gebeuren . dus ik wacht er mee ik speel nu de trade versie waar je alles kunt doen. als ik iets positive dingen zie in de volgende patch speel ik de storyline
dus afwachten uit eindelijk doen ze er alles aan omdat ze reputatie miss zullen lopen als ze het niet doen want dit is crusiaal in de volgende doel die ze in de planning hebben . wat dat ook moge zijn

-
Wel bij mijn weten hebben deze ook nog NOOIT software uitgebracht dat Bug free is_Darky_ wrote:en aan de andere kant ze zijn geen blizzard of ea of microsoft
De eerste Software fabrikant die bugfree kan schrijven moet nog geboren worden

Computers zijn domme dingen zij voeren code uit wat ze moeten uitvoeren
Maar diegene die die code schrijven zijn mensen.
En neem aan van mij Mensen zijn zeker niet bug free (zekere de hersenen)
Nu wees blij dat ze nog patchen schrijven om de bugs op te lossen (of minder erg te maken)
Ik ken andere software fabrikanten die dit niet doen
hebben prachtige software maar aan de bugs wordt niets gedaan.
Egosoft doet op zn minst de moeite
Greetz,
Kazi
-
*Kuch* EA *Kuch* . Battlefield 2 is echt een ramp op dit gebied. Zaten flink wat fouten (en weinig optimalisatie) in 1.0. Krijg je 1.1, flinke memory leak. 1.2 ging weer wat beter. Maar nee, toen moesten ze zo nodig 1.3 maken, die weer hartstikke erg is. Ik vind het er lelijker op geworden, met lagere fps...Kazantia wrote:Nu wees blij dat ze nog patchen schrijven om de bugs op te lossen (of minder erg te maken)
-
e
snif
ik dacht dat Egosoft zelf zijn games publiceerde??? ik heb het spel zelf nog niet maar nu ik hoor dat er veel bugs in zitten ga ik ook niet denken aan de aanschaf daaraan totdat iemand een patch heeft getest waarin all die mogelijke minor issues zijn opgelost..._Darky_ wrote:ik snap wat je bedoelt maatKampenaar wrote:Zeg _Darky_ als jij een ferrari (zou kunnen) kopen! En je wist dat je 300 km/u kon rijden, alleen reed hij dan een beetje schokkerig en viel d auto soms uit, zou je dan ook denken: "Goh das toch goed bedacht van die ferrari mensen, ik mag in Nederland toch maar 120?????"
Het ziet er echt wel vet uit! Alleen zijn er nogal wat minor issues!![]()
maar je moet ook weten elke spel wat dan ook zit iets in wat niet perfect kan ook x3 namelijk tijden van de publisher DEADLINE als je dat niet waar kan maken loop je veel mis geld ectr
snif
Kazi heeft gelijk, software bugfree maken is onmogelijk, maar men kon ook nog ff wachten (dat noemen ze een delay, wanneer het spel bijna bugfree is maakt dat toch niet uit, vooral niet wanneer je waar voor je geldt krigt.) en het spel eigenlijk de moeite waard maken... ondertussen wacht ik, speel ik X2 en andere spelletjes en wacht ik tot X3 in de budgetbakken terechtkomt (of een vriend het mij kado doet) wat ik denk wanneer ik jullie teleurstellingen zo hoor heel snel gaat gebeuren...kazantia wrote:Wel bij mijn weten hebben deze ook nog NOOIT software uitgebracht dat Bug free is
De eerste Software fabrikant die bugfree kan schrijven moet nog geboren worden Smile
Computers zijn domme dingen zij voeren code uit wat ze moeten uitvoeren
Maar diegene die die code schrijven zijn mensen.
En neem aan van mij Mensen zijn zeker niet bug free (zekere de hersenen)
Nu wees blij dat ze nog patchen schrijven om de bugs op te lossen (of minder erg te maken)
hebben prachtige software maar aan de bugs wordt niets gedaan.
Egosoft doet op zn minst de moeite
Greetz,
Kazi
The best way to survive a battle is not getting into it.
-
Jullie snappen het niet.
De PUBLISHER heeft het voor het zeggen. Indien ze zeggen dan en dan wordt de game gereleased, dan heeft de ontwikkelaar er weinig tot niets tegen in te brengen.
In dit geval had de publisher dus haast, wees blij dat de publisher niet nog meer haast heeft. Bovendien doet Egosoft er ALLES aan om het nog enigzinds aantoonbaar te houden (zie de patches).
Daarnaast is het zinloos om een zondebok aan te wijzen, het is een samenloop van omstandigheden.
En als laatste kent iedereen de term "tijd is geld" wel, en dat moet toch wel boekdelen spreken in dit geval...
De PUBLISHER heeft het voor het zeggen. Indien ze zeggen dan en dan wordt de game gereleased, dan heeft de ontwikkelaar er weinig tot niets tegen in te brengen.
In dit geval had de publisher dus haast, wees blij dat de publisher niet nog meer haast heeft. Bovendien doet Egosoft er ALLES aan om het nog enigzinds aantoonbaar te houden (zie de patches).
Daarnaast is het zinloos om een zondebok aan te wijzen, het is een samenloop van omstandigheden.
En als laatste kent iedereen de term "tijd is geld" wel, en dat moet toch wel boekdelen spreken in dit geval...
-
- Moderator (Nederlands)
-
-
een platen-speler .. en veel geduld ..
nee een echt minimum specs systeem ..
Athlon 2400+ (overgeklokt naar 2800+ (1.85G))
Nvidea GF 5800 ##.... (zoiets en dan nog wat .. ook flink overgeklokt
..128mb)
512 MB ## Ram (kwee nie meer welke ik heb ..
.. iig goed kans dat ik dat ga verdubbelen)
maar aangezien ik schijnbaar iets heb met spellen toch te kunnen spelen terwijl het aan de hand van de minimum specs eigenlijk niet zou moeten kunnen ..
(ik koop X3 gewoon en zie wel hoever ik kom .. anders weet ik al wat ik mezelf voor Kerst ga geven ..
)
G

..128mb)
512 MB ## Ram (kwee nie meer welke ik heb ..

maar aangezien ik schijnbaar iets heb met spellen toch te kunnen spelen terwijl het aan de hand van de minimum specs eigenlijk niet zou moeten kunnen ..
(ik koop X3 gewoon en zie wel hoever ik kom .. anders weet ik al wat ik mezelf voor Kerst ga geven ..

G
-
Red Spot wrote:een platen-speler .. en veel geduld ..
..128mb)
512 MB ## Ram (kwee nie meer welke ik heb .... iig goed kans dat ik dat ga verdubbelen)
(ik koop X3 gewoon en zie wel hoever ik kom .. anders weet ik al wat ik mezelf voor Kerst ga geven ..)
G
advies 1 leer meer over de systemen

advies 2 koop een nieuwe sys.
je x3 zal niet lopen op je huidige sys mischien
op de laagte instellingen dan maar dan ie ie gen hol aan x2 zal mooier zijn

-
mwa .. (<- intilligent antwoord)
ik koop het .. en hoop op het beste .. X2 draaide ook prima met alle instellingen op max en 10x seta .. (op gevechten na dan)
en hoe het er uitziet is voor mij niet 'zo' belangrijk (in de zin van als het een leuk spel is .. en het werkt *ahum* goed .. dan vind ik minimum instellingen ook best)
G
ik koop het .. en hoop op het beste .. X2 draaide ook prima met alle instellingen op max en 10x seta .. (op gevechten na dan)
en hoe het er uitziet is voor mij niet 'zo' belangrijk (in de zin van als het een leuk spel is .. en het werkt *ahum* goed .. dan vind ik minimum instellingen ook best)
G