kan je me geen tips geven met wat en waar ik moet beginnen want doe solar in red fire is niet slecht maar ik verdien er niet snel genoeg mee.

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie
zo dus 1 spp, 1 argnu, 1 meatssteak en 1 crystal in red light dan en 1 silicon in 3 worlds will je zeggenmeer verdienen is meer fabriekjes bouwen.
met een spp kan je er +/- 5 fabrieken bevoorraden.
een leuke loop is b.v. in red light 1 spp 1argnu beef bevoorraad meatsteak cahoona en die weer een cristal fab die weer je spp bevoorraad en de rest voor de duurste prijs verkopen(komen ze zelf wel halen) hoef alleen nog maar sillecon wafers van buiten af te halen of je zt er een neer in three worlds zit er een met een hield van 26.
wel een moeilijk verhaal maar hoop dat ie een beetje duidelijk is
sds is een script of add on of bonus materiaal het is maar hoe je het wilt noemen.
hiermee kan je een schip een fabriek toewijzen en opdracht geven om max. 3 andere fabrieken te bevoorraden.
groot voordeel hiervan is dat je minder schepen nodig hebt.
b.v. een schip op een spp bevaarraad dan de agnu de meatsteak en de cristal fab.
en het gedoe met creditssssss is dan ook gelijk geregeld.
het script kan je vinden in de downloads pagina`s.
zoek naar the all in once heb je ze gelijk allemaal.
Ja maar tegen die tijd moet je salaris gaan uitbetalen aan een stuk software. Sorrie hoor, maar ik stop toch ook niet steeds een kwartje in mijn computer om 'm weer een uurtje te kunnen gebruiken ?Merroc wrote:BHP level 5+ (als ik me niet vergis)X-Warrior B AS wrote:Bij mijn weten kun je niet een schip zowel laten verkopen als kopen.