Kan i mærke forbedringerne efter patch 1.3
Jeg synes selv at der er en stor forskel både i ydelse og i afvikling af missionerne. Der er ikke så mange af de 'kedelige' fejl tilbage og spillet som i forvejen var supergodt er blevet endnu bedre. Hvad synes i?
Spillet efter patch 1.3
Moderator: ncmohr
Den hakker godt nok stadigvæk selv om jeg kører med det hele på maks. Der er bare nogle sektorer, som den ikke helt er gode venner med.
Jeg har dog ikke prøvet de store kampe med Khaak endnu, med patch 1,3. Det er jeg lidt spændt på - først skal jeg dog bygge et godt kompleks op igen.
Jeg har dog ikke prøvet de store kampe med Khaak endnu, med patch 1,3. Det er jeg lidt spændt på - først skal jeg dog bygge et godt kompleks op igen.
Intel i7 quad core, 3200 MHz. Gainward Geforce 770 (4 GB). 8 GB ram.
Jeg byggede mit sidste complex i circle of labour.
Synligheden i den sektor er lig 0, så man kan smide mange fabrikker ind uden der sker noget. Så er sektoren i øvrigt tæt på stort set alt man kan forestille sig, man kan få brug for i hub-missionen
Synligheden i den sektor er lig 0, så man kan smide mange fabrikker ind uden der sker noget. Så er sektoren i øvrigt tæt på stort set alt man kan forestille sig, man kan få brug for i hub-missionen
Desværre er det lidt svært når man (er så dum) at lægge sine komplekser i områder man bare skal igennem nogle gange.
Tror jeg vil starte forfra igen igen snart, og så lægge komplekserne i nogle områder, hvor jeg ved der ingen ting sker, og så undgå at lægge dem i Yaki-territorier. Lidt uheldigt
Mines of Fortune bliver nok det primære sted sammen med Ore Belt næste gang. Det skulle også være nok til at få ordnet HUB-plottet hurtigt.
Tror jeg vil starte forfra igen igen snart, og så lægge komplekserne i nogle områder, hvor jeg ved der ingen ting sker, og så undgå at lægge dem i Yaki-territorier. Lidt uheldigt
Mines of Fortune bliver nok det primære sted sammen med Ore Belt næste gang. Det skulle også være nok til at få ordnet HUB-plottet hurtigt.