Maar goed we wachten wel weer een dag....
Waar hebben jullie de nieuwe X3 besteld?
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
Kampenaar

-
Blueman

-
Stealth17

-
SuperG

-
Blueman

-
SuperG

-
Kampenaar

Waarschijnlijk verstuurd via teladi gain
Nog steeds is het niet binnen!!!!
Wordt er via het pleasure complex verstuurd ofzo???
Ik vind een week verzendtijd toch wel heel erg lang, en had het beter via steam kunnen doen ben ik bang!
Maar goed we wachten wel weer een dag.
Wordt er via het pleasure complex verstuurd ofzo???
Ik vind een week verzendtijd toch wel heel erg lang, en had het beter via steam kunnen doen ben ik bang!
Maar goed we wachten wel weer een dag.
-
X-Warrior B AS
- Moderator (Nederlands)

-
Stealth17

-
Kampenaar

What the .....
Ik heb vorige week maandag besteld, en het is vorige week donderdag verstuurd, en nog steeds heb ik niks.....
Nu ik jou verhaal lees begin ik helemaal te twijfelen.
Jij had toch ook bij egosoft besteld?

Nu ik jou verhaal lees begin ik helemaal te twijfelen.
Jij had toch ook bij egosoft besteld?
-
Stealth17

Jep. Vrijdagmiddag besteld. Ik had er niet op gerekend dat hij zo snel zou binnenkomen, maar wel gehoopt natuurlijk
. Speelt best aardig maar hier en daar wat buggy. Zo knippert mijn universe constant terwijl mijn pc het spel prima aan kan. Zie de technical support pagina van het Engelse forum voor alle klachten...
-
BottOm
Ik heb ook bij egosoft besteld. Vorige week woensdag geloof ik. Maandagmorgen in de bus gekregen. (Woon wel in België.)
Universe knippert ook regelmatig bij mij. En ik heb zo het gevoel dat de achtergrond statisch is. De stations, asteroids enzo die bewegen maar de achtergrond blijft hetzelfde. Dit neemt het dieptegevoel volledig weg en heb ik de indruk dat ik naar een bitmap vlieg.
Universe knippert ook regelmatig bij mij. En ik heb zo het gevoel dat de achtergrond statisch is. De stations, asteroids enzo die bewegen maar de achtergrond blijft hetzelfde. Dit neemt het dieptegevoel volledig weg en heb ik de indruk dat ik naar een bitmap vlieg.
-
Stealth17

-
Kampenaar

Wat zijn jullie specs van de PC?
Even ter indicatie... 
-
X-Warrior B AS
- Moderator (Nederlands)

-
Kampenaar

X-warrior di indicatie was voor de vraag in mijn subject (dus welke specs hebben de pc's?)
Ik heb net Chia-Chen Lehahn maar weer een mail gestuurd met de vraag hoe het kan dat mensen die later dan mij besteld hebben en waar de verzenddatum later is dan de mijne toch 2 of 3 dagen eerder geleverd worden.
Ik begin wel een beetje bang te worden dat het bij mij ergens mis is gegaan
Maar ja, ik wacht weer af. Bijna 45 euri's vind ik toch een beetje teveel om dan maar over te stappen op steam....
-
X-Warrior B AS
- Moderator (Nederlands)

Da's naar
. 'k Hoop toch voor je dat het een beetje zal vlotten nu...

Een onderwerp veranderen midden in een topic op dergelijke wijze valt niet echt op. Mijn advies is om bij dergelijke zaken een nieuw draadje te openenKampenaar wrote:X-warrior di indicatie was voor de vraag in mijn subject (dus welke specs hebben de pc's?)
-
Kampenaar

KLopt idd, was een beetje een vreemde opmerking tussendoor.
Ondertussen heb ik van Chia-chen Lehahn een mail heb gekregen dat ook hun er vanuit gaan dat het ergens tussen Duitsland en Nederland is misgegaan.
Ze hebben vandaag een nieuwe verstuurd met de aangetekende post....
jammer dat er dit weekend waarschijnlijk weer niks van spelen komt.
Maar goed, we wachten weer af.
Ondertussen heb ik van Chia-chen Lehahn een mail heb gekregen dat ook hun er vanuit gaan dat het ergens tussen Duitsland en Nederland is misgegaan.
Ze hebben vandaag een nieuwe verstuurd met de aangetekende post....
Maar goed, we wachten weer af.
-
LionOfHeart

-
X-Warrior B AS
- Moderator (Nederlands)

Geen verschil gemerkt eigenlijk. Behalve dat M5 schepen raken verdraaid lastig is zonder auto aim (je begint zonder Fight Command Software Mk1). Maar dat was in Reunion vast ook al zoLionOfHeart wrote:bij bol komt hij 31-10 uit dus nog ff wachten. gaat het schieten nog een beetje. heb gehoord dat dat is verandert.
Ik speel wel met joystick... met de muis schijnt het wel weer aardig anders te wezen geloof ik.