A'propos wypowiedzi Deady'ego; mam mieszane uczucia w związku z poruszoną sprawą. Prawdą jest, że forum czasem się zacina i nie można na nie wejść, jednak nie wierzę, że Ego nie robi nic, by temu nie przeciwdziałać. To nie ma sensu, zważywszy, że to forum jest praktycznie ich jedynym i od lat wypróbowanym sposobem na komunikację z klientami. Innej nie mają, a jakby mieli - musieliby zań extra zapłacić (mam na myśli reklamę w innych źródłach)

. Dlaczego forum nie działa zawsze tak jak powinno, nie wiem, nie jestem specjalistą od technikaliów informatycznych. Jednak jak każdy produkt złożony z trybików, jak samochód, komputer czy pralka albo coś bardziej zblizonego tematycznie - ot choćby Windowsy

, czasem coś ma prawo się popsuć, nawet pomimo tego, że użyje się najlepszych materiałów czy rozwwiązań. Nic nie jest tak idealne, żeby nie mogło sie kiedyś zepsuć.
Gdy mi się przytrafia, że akurat chcę, a nie mogę, wejść na forum i nie znam przyczyny tego problemu, bo na stronie głównej brak informacji, że tego a tego dnia w godzinach od do forum może nie działać prawidłowo - larum nie podnoszę. Robię co innego, a na forum wracam za pół godziny, godzinę, czy następnego dnia, z nadzieją, że może tym razem będę mógł wejść. Jednocześnie mam świadomość, że każda niesprawność w działaniu forum jest dla Ego problemem, z którym muszą się zmierzyć. O ile wiem nie wszyscy są tam na tyle profesjonalistami od forum, by dany problem naprawić, zdaje się, że jak BurnIt! wyjedzie na wakacje, to już w ogóle wszyscy drżą o forum

.
Ankieta, pomimo dobrego wyjaśnienia o co autorowi chodzi, zawiera moim zdaniem solidną dawkę pretensji i zarzutów pod adresem Egosoftu (być może niezamierzone ale to wyłazi z tekstu), że nie radzi sobie z zarządzaniem forum i problemami, a użytkowników spławia. A ponieważ sobie nie radzi, więc może tak skrzykniemy i zapłacimy Egosoftowi za lepsze forum, niech je dla nas zrobią