Ik ben nieuw in de X-series

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

BT_5

Ik ben nieuw in de X-series

Post by BT_5 »

Hoi allemaal,

Ik heb een hele tijd freelancer gespeeld en ben nu aan het kijken of ik X3 koop. Ik informeer mij graag eerst voor ik mijn centen aan iets uitgeef voor iets dat misschien mijn "hap" lijkt, maar uiteindelijk op een schap belandt.

Wat mij vooral interesseert is een degelijke verhaallijn, of een realiteit waarin men zich kan inleven is ook goed.

Trading, zelf je schepen besturen/ vechten en degelijke AI voor de leads, wingmen, en vijand.

Degelijke multi player, met genoeg mensen online. Liefst met behulp van comms.

Daar de X-series al blijkbaar aan hun 3de release zitten heb ik er een goed oog in dat de ervaring die ze reeds hebben opgedaan momenteel goede resultaten oplevert in X3.

Ik heb een redelijk degelijk systeem met een 3.2 HT2MB cache, X-800, 1GB dual DDRII. Dus ik vermoed dat dit wel genoeg zou moeten zijn.

Alle advies is meer dan welkom.

Groeten!!

BT_5
"Comrades in arms know the meaning of true friendship"
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

BT_5 wrote:Degelijke multi player, met genoeg mensen online. Liefst met behulp van comms.
X3 is (net als X2, X-Tension & X-Beyond the Frontier) enkel singleplayer. Als je het speelt begrijp je misschien ook waarom. Het is zeer complex, Freelancer is er een arcade game bij ;).

Misschien is het slim om te wachten tot je hier op de site de demo kan downloaden, of misschien kan je em vinden in een of ander games mag op de coverdisk. Dan weet je meteen of het je ligt. Hierbij wil ik wel zeggen dat de game een aardig stijle leercurve heeft, dus als het niet meteen lukt of je begrijpt het niet meteen, raad ik het aan nog een paar keer te proberen. Zelfs ik vind, na 2 jaar ervaring in de x-serie, nog steeds nieuwe dingen...
BT_5

Post by BT_5 »

Bedankt voor je reply Merroc.

Spijtig dat er geen MP aan vast zit.