the return
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
-
toch nog de vraag wanneer die uit komt ergens dit jaar kan niet wachten
houd het spel een beetje spannend met de uit breiding
het kan mij niet snel genoeg gaan maar ja moet maar geduld hebben
toch vind ik het ergens raar op het boekje van x2 staat heel anderen plaatje het is toch anders wat ik er van verwacht met het einde dan op het boekje staat op het boekje staat een spit m1 carrier en een argon mammoth een paar khaak m2 schepen en een paar fighters en 3 paraned m3s bij een planeet je zou dan denken het spel eindig bij aarde en niet bij de dood van brett
dus eigenlijk kom je dan naderhand (als je later op terug denkt eigenlijk) op een klein beetje bedrog uit
ik hoop dat de storry met de return door gaat met waar het mee ge eindicht is en dat ze het verhaal af maken
houd het spel een beetje spannend met de uit breiding
het kan mij niet snel genoeg gaan maar ja moet maar geduld hebben

toch vind ik het ergens raar op het boekje van x2 staat heel anderen plaatje het is toch anders wat ik er van verwacht met het einde dan op het boekje staat op het boekje staat een spit m1 carrier en een argon mammoth een paar khaak m2 schepen en een paar fighters en 3 paraned m3s bij een planeet je zou dan denken het spel eindig bij aarde en niet bij de dood van brett
dus eigenlijk kom je dan naderhand (als je later op terug denkt eigenlijk) op een klein beetje bedrog uit

playing other games
-
the return
Ik zou wel een mp3 speler in mijn schip willen en shipyard waar ik me Titan een beetje kan opvrolijken.
Zoiets als pimp mine titan.
Of is dat te erg??
Zoiets als pimp mine titan.
Of is dat te erg??
-
Je kunt de muziek veranderen. In de folder soundtrack van de x2 directory zitten al de mp3's die je normaal tijdens het spel hoort. Deze kan je vervangen door je eigen muziek. Dan moet je je eigen mp3 alleen even de naam geven van diegene die je vervangt.
01001 t/m 01005 zijn bijvoorbeeld de gevechtsmuziekjes. Deze heb ikzelf vervangen door door wat drun'n bass en hip hop muziek. Het was een verademing om eens iets anders te horen. Ook had ik altijd een hekel dat ik bij het opstarten dat nvidea gedoe moest aanhoren. Dit is track 00009, ook dus gelijk even vervangen door een paar knarsende electronische geluiden.
Ik weet nog niet precies voor welke sector elk mp3tje staat, maar dat is vast wel ergens op het forum te vinden.
Zelf wil ik verschillende soundsets maken met elk een ander muziek thema.
Maar het mooiste zou inderdaad zijn om een mp3 speler in je ruimteschip te hebben.
01001 t/m 01005 zijn bijvoorbeeld de gevechtsmuziekjes. Deze heb ikzelf vervangen door door wat drun'n bass en hip hop muziek. Het was een verademing om eens iets anders te horen. Ook had ik altijd een hekel dat ik bij het opstarten dat nvidea gedoe moest aanhoren. Dit is track 00009, ook dus gelijk even vervangen door een paar knarsende electronische geluiden.
Ik weet nog niet precies voor welke sector elk mp3tje staat, maar dat is vast wel ergens op het forum te vinden.
Zelf wil ik verschillende soundsets maken met elk een ander muziek thema.
Maar het mooiste zou inderdaad zijn om een mp3 speler in je ruimteschip te hebben.

-
-
-
mmm, dat van die winamp wist ik niet. Ga dat ook maar eens proberen
Alleen dan heb je volgens mij niet het effect dat wanneer er een vijand in de buurt komt dat je die piep hoort een korte stilte en dan knalt GangStar erin
.
Maar ok bedankt voor de tips.
(Ik drukte trouwens altijd op enter, kom je gelijk in het hoofdmenu
)

Alleen dan heb je volgens mij niet het effect dat wanneer er een vijand in de buurt komt dat je die piep hoort een korte stilte en dan knalt GangStar erin

Maar ok bedankt voor de tips.
(Ik drukte trouwens altijd op enter, kom je gelijk in het hoofdmenu

-
-
-
Ja klopt deepsilver op zijn site zegd ook april, maar het kan nog wel langer uitgesteld worden kijk maar the threat zelf die was zo'n 3 x uitgesteld geweest voordat ie uitkwam dus je moet niet versteld staan als the return nog een keer uitgesteld wordt. Ben het langzamer hand wel gewned met games.the thunder dragon wrote:ik had gehoord dat de return waarscheinlijk in april uit komt maar dat is nog niet zeker ik had het ge infomeerd bij dynabyte
DZorro,
System spec: Pentium (R) D 2.66 Ghz, Ram : 2048 DDR, HD : 250 GIG 7200 RPM intern 8 MB cash
Videocard : Nvidia Geforce 8800 GTS 320mb : Realtek
Laptop : AMD athlon 64 3200 + 1024 DDR 80 gig HD Conexant AMC Audio, Ati mobility Radeon Express 200
Videocard : Nvidia Geforce 8800 GTS 320mb : Realtek
Laptop : AMD athlon 64 3200 + 1024 DDR 80 gig HD Conexant AMC Audio, Ati mobility Radeon Express 200
-
-
ben ook op zoek gegaan naar eventuele datum. die heb ik niet echt gevonden (verschillende site's, verschilende data) maar had ergens in een intervieuw gelezen dat ie +/- 80% klaar is......
nog ff dus, en ik denk dat april een beetje vroeg is. (tenzij der vitamientjes genomen worden bij Egosoft.....
)

nog ff dus, en ik denk dat april een beetje vroeg is. (tenzij der vitamientjes genomen worden bij Egosoft.....

lost between heaven and hell.....
passing the days, waiting for the darknes to arrive.....
oh darknes, oh darknes, roll over me tonight.....
passing the days, waiting for the darknes to arrive.....
oh darknes, oh darknes, roll over me tonight.....
-
ik pauzeer even zolang tot de return uit komt want het heeft nu eigenlijk voor mij geen zin om verder stations te bouwen omdat je naderhand moet weten waar en hoe ver je een station moet neer zetten om ze aan mekaar te koppelen
dus zo dra x2 the return uit komt ga ik weer verder
ik kijk wel af en toe voor updates bijna iederen dag
dus zo dra x2 the return uit komt ga ik weer verder
ik kijk wel af en toe voor updates bijna iederen dag
playing other games