zeker als je net begonnen bent is dit een mooie meevaller.
zorg er wel voor dat je voldoende ruimte in je cargobay hebt.
dit kan dus van alles zijn van ec tot illegale.

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
zo ver ik weet heeft de spit tot nu dat ik weet alleen 25mw shieldsHenkie wrote:Vrienden van de split worden door ze te helpen van hun piraten probleem. Je kan ook een fabriek in de buurt zetten met dingen die zij nodig hebben. Of koop een Argon 25MW Factory (ergens in een verre sector).
In de command console (shift+c als je in het schip zit), bij turret commands een opdracht selecteren. De opties spreken redelijk voor zich.T@k3z0 wrote:Gaat die rear turret zelf schieten wanneer nodig of heb ik daar wat extra's voor nodig?
Een TL of M1 om ze op te laten landen. Maar aangezien je die nog niet hebt: laat ze allemaal landen in het dichtstbijzijnde station (als je een reeks aan het capturen ben). Vervolgens als je het genoeg vindt, of er gewoon geen vijanden meer zijn, met z'n allen treintje rijden naar de shipyard. Zelf meevliegen voor de kwaadwillenden onderwegEn nog een andere vraag, Als je een piraat capped en er is geen shipyard in de buurt, hoe krijg je hem dan veilig naar een plek om het schip te verkopen. Mijn schepen worden allamaal kapot geschoten onderweg naar de shipyard. Heeft iemand hier een goede tip voor?
Ach kom, je kunt toch zeker wel op z'n minst een Xenon M2 slopen met die 3xBPSG ?the thunder dragon wrote:even een leuke tip als je een xenon carrer wild
vernietigen.
koop dan een parened m3 en rust hem uit met beta shockwave generator
wand de parened m3 zijn zeer geschik om bombardementen uit te voeren
de bsg wapen kan veel schaden aan richten in een korte afstand
mij is het namelijk gelukt om 1 xenon carrier uit te schakelen
je moet hem wel zorgen de de boost op maximum is en xenon carriers zijn het zwaks als je ze je ze zo dicht mogelijk aan vallen
en van zijn zwakste kan aan vald namelijk de kant waar de minste vuurlinie licht
oja ik moet wel zeggen dat het wel link is in een xenon sector maar ja het is wel leuk als je met je klein ship je een carrier kan op blazen maar als je vlug bent kan je ze wel aan