cheats and hints

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Lord_Kenneth

Post by Lord_Kenneth »

ik zit nu bij die war in omicron lyrea en dan moet je bij dat moeder schip rond gaan vliegen maar ik snap er niks van of ik wordt neer geknald door zoon gare laser of ik ga game over om dat die mothership laser schiet need help .. wat moet ik doen :S

kenneth
ggvw

..

Post by ggvw »

Vlieg naar dat nav-beacon en blijf daar voor een paar seconden (3,4, 5sec?).
Pas idd op dat je niet geraakt wordt door die straal en dat je je eigen space-craft niet sloopt door tegen dat moederschip aan te vliegen.
tylium
x2

Post by tylium »

kan iemand mij ff vertellu waar ikku de piraten schepies kan kapu Mandaley en Bayamon
Lord_Kenneth

Post by Lord_Kenneth »

ok bedankt em tylium waarom probeer je niet te kijken bij pirate bases? :P

kenneth
tylium
x2

Post by tylium »

okee als ik het spel krijg :lol:
:P somebody did something stupid o no its me :P
shoot
x2

Post by shoot »

ik ben bij voorbij de mission met de kapoten jump gate
ik moet een groter schip hebben voor een jump drive hoe of wat :?: :o :oops:

ps.
ik kan het wel in het schip plaatsen wie ik in mission 2 heb gekregen maar ik heb te weinig credits om hem op the lappen
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

shoot wrote:ik ben bij voorbij de mission met de kapoten jump gate
ik moet een groter schip hebben voor een jump drive hoe of wat :?: :o :oops:

ps.
ik kan het wel in het schip plaatsen wie ik in mission 2 heb gekregen maar ik heb te weinig credits om hem op the lappen
normaal gesproken kun je jumpen met een jumpdrive, als je de jumpdrive heb ge installed. (die kun je kopen bij de goner tempel of anders by de rerracorp headqarters ) dan moet je energy cellen hebben!, in je cargo en dan op shift+j drukken en sector uit kiezen waar je naar toe wild maar je moet wel die sector al hebben geexplored.

en in welke shepen kun je die installen in bijna alle schepen be halve de explore schepen dus de discoverer en de boron octo ect dacht ook in de buster maar weet niet zeker nooit uitgetest zelfs niet met x-tension :oops: maar goed hier mee ben je aardig op weg hoe of wat .

ps die ship die je heb gekregen is de argon merc een trade ship is goed voor de handel :)
shoot
x2

Post by shoot »

Savegame Money Cheat :lol:

http://www.gamershell.com/download_4495.shtml

je bent in Argon prime net na de briefing voor je voor de 1e keer naar

home of licht gaat het enige verschil is dat je nu 999 miljoen CR hebt
tylium
x2

Post by tylium »

nah dat is say ikku hep nu nog 4,9 mil nodig om de hull reparaties van mijn osprey te betalen en dan moet het schepie ook nog worden gevuld met wapenties 2 g hept = 1 mil 2 gpsg = kwee nie 1 beta hept = 256k +3 gpac = niet zoveel totale rekinin geschat op 14 miljoen ballen whaaaaaa :x
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

shoot wrote:Savegame Money Cheat :lol:

http://www.gamershell.com/download_4495.shtml

je bent in Argon prime net na de briefing voor je voor de 1e keer naar

home of licht gaat het enige verschil is dat je nu 999 miljoen CR hebt
tegen wordig hebben we de script dus meer money dan met de hex editor en safe games
tylium
x2

Post by tylium »

weer zo'n cheater ja hoor wat moeten ze wel niet denken van ons nederlanders :lol:
_Darky_
x4

Post by _Darky_ »

tylium wrote:kochte een argon police license en ging met mijn centaur op jacht toen had ik er genoeg van kreeg geen piraat in zicht was ook laag in cr 90000 nog maar over toen ging ik naar argon 1 jawell ikku nog bezig zijn met story en ging naar ore belt kreeg me toen een goed idee toen ik een M5 khaak afschoot 500cr erbij en toen brak de hel los ik schoot en schoot en schoot totdat ik weer 500k cr had na 39 minuten of zo 8) wat zou er gebeuren als ik ook de piraten uit de tent lok
tylium
x2

Post by tylium »

yep thats me lol was een van mijn beste akties en ook nog omdat ik geen eigen schepn opblies zoals bij de xenon sectors :lol:
jak2

Post by jak2 »

Het is misschien een domme vraag maar ik kan brennans triumph niet vinden help me plz.
BigStone
x2

Post by BigStone »

jak2 wrote:Het is misschien een domme vraag maar ik kan brennans triumph niet vinden help me plz.
Kijk even in de Argonopedia.... daar kan je echt alles vinden

Cheers
jak2

Post by jak2 »

En waar kan je de Argonopedia vinden ? :lol:
BigStone
x2

Post by BigStone »

Telekoe
x4

Post by Telekoe »

eerst vanop afstand alle mijnen vernietigen ( b.v. met een missile ) dan pas korter komen met je schip en spacepakje. :lol: :lol:
Telekoe
x4

Post by Telekoe »

stom ik was twee pagina`s te laat met antwoorden :evil:
Toobish
x2

Post by Toobish »

tylium wrote:nah dat is say ikku hep nu nog 4,9 mil nodig om de hull reparaties van mijn osprey te betalen en dan moet het schepie ook nog worden gevuld met wapenties 2 g hept = 1 mil 2 gpsg = kwee nie 1 beta hept = 256k +3 gpac = niet zoveel totale rekinin geschat op 14 miljoen ballen whaaaaaa :x
Ik weet niej cekerz... maar is dat niet EVE Online scheepke??

Osprey (Caldari Cruiser)???

wegens internet gebrek X2 gaan spelen, nu het spel iedere keer vastloopt was ik toch genoodzaakt om patches tedownloaden via een inbel... *zucht*.

X2 is de bom maar EVE is net een tikkie scherper.

Laters

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”