kenneth
Moderators: X-Warrior B AS, Henkie
normaal gesproken kun je jumpen met een jumpdrive, als je de jumpdrive heb ge installed. (die kun je kopen bij de goner tempel of anders by de rerracorp headqarters ) dan moet je energy cellen hebben!, in je cargo en dan op shift+j drukken en sector uit kiezen waar je naar toe wild maar je moet wel die sector al hebben geexplored.shoot wrote:ik ben bij voorbij de mission met de kapoten jump gate
ik moet een groter schip hebben voor een jump drive hoe of wat![]()
![]()
ps.
ik kan het wel in het schip plaatsen wie ik in mission 2 heb gekregen maar ik heb te weinig credits om hem op the lappen
tegen wordig hebben we de script dus meer money dan met de hex editor en safe gamesshoot wrote:Savegame Money Cheat![]()
http://www.gamershell.com/download_4495.shtml
je bent in Argon prime net na de briefing voor je voor de 1e keer naar
home of licht gaat het enige verschil is dat je nu 999 miljoen CR hebt
tylium wrote:kochte een argon police license en ging met mijn centaur op jacht toen had ik er genoeg van kreeg geen piraat in zicht was ook laag in cr 90000 nog maar over toen ging ik naar argon 1 jawell ikku nog bezig zijn met story en ging naar ore belt kreeg me toen een goed idee toen ik een M5 khaak afschoot 500cr erbij en toen brak de hel los ik schoot en schoot en schoot totdat ik weer 500k cr had na 39 minuten of zowat zou er gebeuren als ik ook de piraten uit de tent lok
Ik weet niej cekerz... maar is dat niet EVE Online scheepke??tylium wrote:nah dat is say ikku hep nu nog 4,9 mil nodig om de hull reparaties van mijn osprey te betalen en dan moet het schepie ook nog worden gevuld met wapenties 2 g hept = 1 mil 2 gpsg = kwee nie 1 beta hept = 256k +3 gpac = niet zoveel totale rekinin geschat op 14 miljoen ballen whaaaaaa