Dagboek van Skyhunter Mike

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Skyhunter Mike
x3

Post by Skyhunter Mike »

Ai... ik zie het :oops:

Nouja, dan maar sparen voor een Rimes factory. Die gebruikt het toch wel?
Weet jij nog meer factories die het gebruiken?
En voor de bakery ga ik dan maar sparen voor een cattle ranch om hem te voorzien van Argnu beef.

Weet je hoeveel fabrieken je aan elkaar kan koppelen?

Groeten,
Mike...
4 factories. 2 Universal trader. 4 traders.
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

Als in je in mijn sig kijkt, staat daar een link naar "Complex Calculations", alle informatie over the fabrieken die je kan bouwen en ook een complex calculator, om voordat je daadwerkelijk bouwt te kijken hoeveel het je gaat kosten, en hoeveel je er voor terugkrijgt per uur.

Bij mijn weten kan je oneinidg veel stations aan elkaar koppelen. Ik weet dat iemand er minimaal 160 aan elkaar heeft gekoppeld. Maar zijn framerate zal wel niet al te best zijn...
Skyhunter Mike
x3

Post by Skyhunter Mike »

Zozo, dat ziet er goed uit zeg, die sheet. Daar ga ik wel mee werken. Al is het in het begin alleen al om te kijken welke resources fabrieken nodig hebben en wat ze maken.

Thanks!
Mike...
Skyhunter Mike
x3

Post by Skyhunter Mike »

Kan iemand mij vertellen hoe ik een transport ship kan vertellen dat hij energy cells van mijn powerplant naar mijn silicon mine moet vervoeren?
Als ik hem het commando buy ware geef dan doet hij dit 1 keer en dan stopt hij.

Groeten,
Mike...
Merroc
x3tc

Post by Merroc »

In X2 had je daar een script voor. Die zal er ook vast wel een zijn voor X3... Het is dat, of je maakt er een complex van (indien ze dicht genoeg bij elkaar staan).
Skyhunter Mike
x3

Post by Skyhunter Mike »

Hoi Merroc,

Bedankt voor je antwoord. Nu hoef ik tenminste niet verder te zoeken, of me af te vragen of ik nou iets simpels over het hoofd zie.

Op zich is het ook weer geen ramp om zo nu en dan een TS de opdracht te geven om even heen en weer te vliegen, maar bij het opstarten van de mijnen vond ik het een beetje lastig. Nu ik zie dat mijn powerplant met een klein beetje silicon en hele tijd vooruit kan vind ik het voorlopig wel goed zo.

Greetz,
Mike...

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”